Follow my blog with Bloglovin

2013. február 12., kedd

Valentin napi körmök


csak a csillámok miatt : )


Holnap után Valentin nap, és el is készítettem a hozzá legjobban illő manikűrt. Egyből a piros szín és a szívecskék jutottak eszembe : ). A szívecskékhez körömnyomdát használtam.
Továbbá a használt lakkok: 
BYS base coat 
Janina Nr.2
Essence Ballerina Backstage 01 Dancethe swan lake
QY nail polish(csillogós, számot, nevet nem találtam rajta)

Nos nektek hogy tetszik? Ti készültök már a Valentin napra? :)

Puszii, Ivett


5 megjegyzés:

  1. Oh de édi! :) Majdnem én is ilyet csináltam (csak piros helyett pink lett volna), ráadásul ugyanezt a szivecskés mintát akartam használni! :DD

    VálaszTörlés
  2. nagyon cuki ez a szivecskés minta :)

    VálaszTörlés
  3. Aranyos lett :))Egyszer nekem is ki kéne probálni a nyomdázást :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm csajszik! : ) Aranyosak vagytok!: )

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )