Follow my blog with Bloglovin

2013. január 31., csütörtök

Manhattan water flash lipgloss-teszt

Ma a két Manhattan rúzsomat mutatom be nektek. Már régebben vettem őket, ezért volt időm rendesen tesztelni őket.

Manhattan Water Flash lipgloss- 2 színem van ebből a szájfényből, egy pinkesebb és egy halvány rózsaszínű. A termék formája elég érdekes, leginkább engem kémcsőre emlékeztet.6 ml szájfényt tartalmaz. A kupakon egy kis cimkén fel van tüntetve a szavatossági idejük és a nevük. Az applikátora kicsit ferde, és masszív. A szájfény állaga kissé ragacsos, de nem vészesen.Illata egy kicsit olyan édeskés,de nem igazán érződik. Az áruk nálunk olyan 3.99 Euró körül mozog.

Manhattan Water Flash lipgloss 46D




Az első ez a csodás, erőteljes pink szín, ami élőben még élénkebb.A 46D  nevet, jelzőt kapta. Először a Kiss and Lips blogon láttam Tündinél, és a képek alapján eldöntöttem hogy ez nekem kell! Aztán hamarosan meg is vettem. Ez a nyár folyamán vagy még kicsit előbb volt, úgyhogy abban az időben nagyon szerettem ezeket a színeket használni. Sajnos egy picit csalódtam benne, ugyanis nekem olyan 1 óra után  elég csúnyán kopott, sűrűn nézegettem a tükröt, hogy éppen hogy is áll a számon. Az applikátora sem a legjobb ennél a színnél, mert elég nehézkes szépen felvinni. Ennek ellenére majd tovább próbálkozok vele, mert igazán kár lenne kidobni, meg nem is lenne szívem.

Manhattan Water Flash lipgloss 53C


A második ez a halvány rózsaszín, ami éppen hogy látszik, inkább fényt ad a szájnak.Az 53C nevet viseli. Elég hamar eltűnik a szájról, körülbelül olyan fél-1 órát max ha kibír.Ezt a színt szépen fel lehet vinni az applikátorral. Szeretem használni, főleg az erős szemsminkek mellé, akkor jól jön ez a visszafogott rózsaszín.

Van még egy termékem ettől a márkától, annál is elég vegyesek az érzelmeim. Az árukhoz képest én egy picivel jobb minőséget képzeltem.Szeretnétek a másik termékről is tesztet? :)

Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már ezt a terméket? Ha igen, nektek mi a tapasztalatotok? Szeretitek a Manhattan termékeket?

Puszii, Ivett

8 megjegyzés:

  1. Szép szine van, kár hogy olyan gyorsan kopik, én is jobb minőséget vártam volna :(

    VálaszTörlés
  2. Mind a kettőnek nagyon szép színe van. =)
    Én nem igazán szoktam szájfényeket használni, valahogy nem bírom elviselni hosszútávon a számon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem a szájfényeket, csak nekem az a bajom velük, hogy hamar eltűnnek a számról, mostanság inkább rúzs párti vagyok: )

      Törlés
  3. Nekem egy erős korallos van, leárazva vettem, és imádom, mert tartós, hidratál, fényes, szóval minden jó egyben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú,jól hangzik, van róla teszted? Mert ha nincs engem érdekelne! :) Amúgy akkor lehet hogy csak nekem nem vált be..:/

      Törlés
    2. Sajnos nincs, de ha meggyógyulok, készítek egyet :-) Most torokfájás van :-(

      Törlés
    3. Rendben! És jobbulást! : )

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )