Follow my blog with Bloglovin

2013. január 17., csütörtök

Mai smink+frizura

Ma kipróbáltam a tegnap vásárolt essence termékeket, a krémes szemhéjfestéket és az alapozót. Mindkettőről csak pozitív véleményt tudok mondani. : )




A használt termékekről most nem készítettem képet, úgyhogy most csak leírom őket:
- essence clear and matt alapozó 02 honey
-Lora kőpúder
-essence multi colour blush 20fashionista
-Loreal Lash Architect 4D black szempillaspirál
-essence gel eyeliner 01 Midnight in Paris
-essence stay all day long lasting eyeshadow 01 Coppy Right
-Carmex lip balm
- NYC szájfény


A mai frizurám egy szerű oldalfonás egy kis csavarral. : )



Ha szeretnétek ti is elkészíteni akkor nézzétek meg ezt a videót, én is ez alapján készítettem el:



Egy nagyon egyszerű, de mégis mutatós frizura! : )

További szép estét csajszik! :)

Puszii, Ivett




6 megjegyzés:

  1. Hű, de jó színátmenetes a hajad. Van róla kép kibontva is? =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : ) Van, a legelső bejegyzésemben tettem ki egy képet azon látszik. : )
      De nemsokára készítek még képet kibontott hajjal is.

      Törlés
  2. most találtam rád. tetszik a blogod. feliratkoztam hozzád.


    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a hajad (is ) !!!!!!!! Csinálsz majd egy hajápolási rutin os bejegyzést ? Kösziiiii ^^

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )