Follow my blog with Bloglovin

2013. január 16., szerda

Mai szerzemények-Essence leárazás

Ma betértem ismét a Rosmann-ba hátha szerencsém lesz, és leakciózták már az essence dolgokat...és Igen! Az állvány csak úgy virított a piros 95 centes árcímkéktől! :D Nálunk nem emelték fel az árakat. Az én legnagyobb örömömre még nem volt kifosztva, sőt mindenből volt még választék. Szóval nézelődtem is ott vagy fél óráig, hogy mit érdemes megvennem, aztán egyszer csak észrevettem hogy kitették a mellette levő polcra a Fantasia trendkiadást is! Közelebbről megszemléltem, és két körömlakk repült is a kosaramba..:D Igaz a többi szépséget is alig tudtam otthagyni, nagyon szépek a szemhéjfestékek is! Szóval megmutatom mik is tértek ma velem haza.:






Essence clear and matt make-up
 02 honey

Ez az alapozó elég jónak ígérkezik, szerintem sokat fogom használni!  


essence stay all day long lasting eyeshadow
01 Copy right

Könnyű a felvitel, szépen eloszlatható, krémes szemhéjfesték,bronz színű leginkább.Mindennapi használatra is tökéletes!


essence gel eyeliner
01 midnight in Paris

Szerintem ezt a zselés szemhéjtust mindenki ismeri, nekem pont beszáradt az előző(már vagy 2 éves volt), és most vettem utánpótlást mert én szeretem ezt használni


essence nail colour 3
01 midnight date
külön-külön a jobb oldali kék két rétegben
együtt a két szín

Remélem ha valamelyik megtetszett nektek, még találtok az üzletekben belőlük! : )
A következő posztomban bemutatom a két csodás Fantasia lakkot! Kiváncsiak vagytok rájuk? : )

Ti miket vásároltatok az akciós termékek közül?

Puszii, Ivett

9 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépek ezek a dolgok, ha majd itt is le lesz árazva a Rossmanba (ugye le lesz??) akkor majd én is be akarok vásárolni :))
    Egyébként a Fantasia körömlakkokból én is ezt a kettőt vettem meg, szerintem ezek a legszebbek, bár a lilán is gondolkodok még.
    Ez a midnight date, csodálatos szine van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Biztos le lesznek nálatok is árazva ezek a dolgok, és tényleg csak ajánlani tudom őket mert nagyon jók! : )
      Igen engem is ez a két lakk fogott meg a legjobban, és az a lila körömlakk is tényleg csodás, csak már vissza kell fognom magam a vásárlással..:D Amugy a szemhéjfestékeket nézted? Azok is csodásak szerintem.:)

      Törlés
    2. Igen, néztem a szemhéjfestékeket is, csak nekem vannak nagyon hasonló szineim, és ezért ugy vagyok vele, hogy majd ha leárazzák :) A rózsaszint meg akartam venni akár normál áron is, de mindenhol elfogyott az itteni rosmannokból.
      Viszont vettem egy szájfényt (a sötétebbet) és a szürke szemceruzát is :) Te miket szereztél még be/ szeretnél beszerezni a fantasiából?

      Törlés
    3. Hát igen jó lenne ha leáraznák a szemhéjfestékeket akkor beszerezném őket! : )
      És a szájfényt próbáltad már? Milyen? :)

      Törlés
    4. Igen, próbáltam :) Nekem nagyon tetszik :) Nem nagyon erős a szine, de azért bordós lesz tőle a szám. Még pont az a mindennapra hordható kategoria, de pl. kosztümmel nagyon jól nézne ki :)

      Törlés
    5. Na, akkor lehet hogy azt még beszerzem! : )

      Törlés
    6. Remélem te sem fogsz benne csalódni :))

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )