Follow my blog with Bloglovin

2013. január 21., hétfő

Elfogyott! 1.

Úgy gondoltam, hogy bemutatom ezentúl az elfogyott termékeket, és néhány szóban jellemzem őket, hogy nekem mi a véleményem róla.Már láttam több blogon is, és engem mindig érdekelt, hogy egyes termékekről mások mit írnak, mi a véleményük.
Összegyűjtöttem mára 4 darabot, ezek fogytak el mostanság:


1. Garnier Mineral invisiCalm  izzadásgátló dezodor: Nem vált be nekem, ugyanúgy izzadtam tőle, mintha nem is használtam volna semmit. És még hogy 48 órás védelem...nem hinném. Én biztos hogy nem veszek többet ilyet.
2. Dove nutrium moisture krémtusfürdő (mandulatej és hibiszkusz): Imádom! Télen ezeket a tusfürdőket szeretem használni. Az illata is nagyon jó, és sokáig érződik. Puha és sima lesz a bőröm tőle.Már pótoltam is,  a gesztenyés változatát vettem meg. : )
3. Alterra szilikonmentes sampon gránátalma és aloe vera: Ahogy már írtam, hónapokig használtam a balzsammal együtt, vártam a csodát, de nekem sajnos nem vált be.Fénytelen, száraz volt a hajam tőle. Így már váltottam is a Schauma szintén szilikonmentes samponjára.Tesztet is írtam már róla, itt visszanézhetitek.
4. Rival de Loop Clean and Clear tonic mit alkohol: Már sokszor újravettem, ezt is szinte hónapok óta használom. Alkoholos, bár engem nem szárított,de legközelebb már alkohol menteset választok.(Ugyanis azóta olvastam,hogy mindig alkohol mentes tonikot érdemes használni.)

Ti szeretitek ezeket a posztokat? Hasznosnak találjátok?

Puszii, Ivett

5 megjegyzés:

  1. Nekem tetszenek az ilyen bejegyzések, mert ötleteket gyűjthetek mások tapasztalatai alapján. Amúgy a Dove nekem nem jött be, sajnos szárítja a bőröm. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt nem tapasztaltam,inkább puha lett a bőröm tőle.Én szeretem a Dove tusfürdőt és az összes többi termékét, neked csak a tusfürdő nem vált be? Vagy nem is próbáltál más terméket? : )

      Törlés
    2. Őszintén szólva kicsit elrettentett, hogy száradok tőle, így azüóta nem kísérleteztem vele. Samponom volt még, na attól annyira puha volt a hajam, hogy bármit csináltam, lelapult, de akinek sok haja van, az biztos imádja :-)

      Törlés
  2. Szia!

    Nekem is tetszenek az ilyen bejegyzések :) Szeretem olvasni mások tapasztalatait a különböző termékekről, mert sokat segit a választásban :)
    Én a garnier golyós dezodorját használom, de annyira nekem sem jött be, mert állandóan "beragad" a golyós része, másrészt meg nem tart 12 órát se, nemhogy 48-at :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát nem a legjobb dezodorok egyike az biztos..:/ Nem is sajnáltam hogy kifogyott :D

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )