Follow my blog with Bloglovin

2013. január 29., kedd

A jelenlegi hajápolási rutinom

Ma bemutatom a jelenleg használt hajápolási termékeimet.Azért írom azt hogy a jelenlegi, mert néha szeretek váltani, más termékeket is kipróbálni, hogy egyszer talán megtaláljam a számomra legjobbat.

A jelenlegi termékek

Schauma silikonfrei sampon és balzsam: nemrég kezdetem el őket használni, és már írtam róla bejegyzést is, ITT megnézhetitek ha esetleg még nem láttátok. Nekem eddig bevált,szerintem egy darabig most őket fogom használni.
Swiss O Paar Silver sampon: Ugyebár színátmenetes a hajam, így a vége szőke és muszáj használnom hamvasítót, mert különben "csibesárga" a színe, és az nem eléggé szép. Ezt a sampont nemrég vettem, előtte volt egy kis adagom a Schauma hamvasító samponjából, amit a fodrász ismerősömtől kaptam, de mivel az elég hamar elfogyott, és itt kint nem láttam azt a fajtát, azért esett a választásom erre. De meg vagyok vele elégedve.És mivel nagyon keveset használok belőle, így szerintem ez nagyon sokáig elég lesz.:D
Loreal Elvital hajápoló: már vagy egy éve vásároltam, és már csak pár fújásnyi van benne,amit nem is sajnálok mert nekem nem vált be annyira. semmi pluszt nem tapasztaltam, nem lett tőle fényesebb a hajam. Már nézegettem az utódját, régebben Gliss Kurt használtam, lehetséges hogy visszatérek hozzá. 
Gliss Kur Ultimate  repair kétfázisú ápoló spray: elég erős, intenzív az illata, igaz engem ez nem zavar. A  hajvégek töredezése ellen vettem, annyira nem is töredezik a hajam, de nem tudom hogy ettől-e vagy hogy nem igazán vasalom a hajam.
Kallos Argan hajpakolás: még szeptemberben vettem, amikor befestettem a hajam végét, és nem szerettem volna ha a szőke miatt a hajvégeim töredeznének. Nekem bevált, az illata is finom, és sokáig érződik. Régebben minden hajmosás után használtam, az utóbbi időben már csak hetente egyszer.Ez a kis kiszerelés is nagyon sokáig elég, én szeptemberben vettem, és még a fele megvan.Aki festeti a haját annak én ajánlom.

Ezeket a termékeket leginkább hajformázáskor használom:
Hajápolók, egyéb kencék

Wellaflex hajlakk: Ritkán használok hajlakkot,leginkább csak akkor ha kivasalom a hajam, vagy göndörítem, vagy max ha a frufrumat akarom belőni.
Taft hajhab: ezt akkor használom, mikor göndör hajat szeretnék hajsütővas használata nélkül. Ugyanis nekem nagyjából göndör a hajam. De ritkán használom, mert nem szeretem úgy viselni.:S
Schwarzkopf Got2B göndörödés elleni hajápoló balzsam: Ezt is ritkán használom, puha, selymes lesz tőle a hajam, az illata is nagyon jó, de nem lesz igazán egyenesít.
Schwarzkopf Got2B Guardian Angel hővédő:Hajformázás előtt szoktam használni, nedves hajra fújom. Az illata ennek is szintén nagyon jó, és ez már a második flakon amit használok belőle. 
Swiss O Par Kókuszos hajwax: Ezt általában hajegyenesítés után használom a hajvégekre leginkább, hogy ne göndörödjön vissza. 



Nekem szerencsére nem zsírosodik a hajam, nincs sok probléma vele, néha esetleg télen korpásodik.Mondjuk az elmúlt két év alatt nagyon elkezdett hullani, így már csak pár szál maradt szinte.:S Szerencsére úgy vettem észre hogy mostanában már nem igazán hullik, lehetséges hogy megtaláltam az okát,( ami egy gyulladt fog volt), vagy már kb. nincs ami kihulljon..Na de már megbékéltem vele, hogy sosem lesz olyan dús hajam mint régen. Egyébként vastag szálú, még az a szerencse így nem igazán észrevehető hogy olyan kevés van belőle.
A jelenlegi hosszával meg vagyok elégedve, most olyan derékig ér kivasalva.Azért el kell hogy mondjam hogy már évek óta növesztem, és a vállig érő hosszról indultam.

Egy héten általában kétszer mosok hajat.Legtöbbször félig megszárítom, majd utána hagyom hogy magától száradjon meg.Sajnos magamnak nem tudom beszárítani, pedig az nagyon jó lenne.Hajvasalót ritkán használok, az utóbbi időben leginkább felkötve hordom(a munka miatt), így felesleges is lenne vasalgatni.A hajvasalóm és a hajszárítóm is Remington-os, és meg vagyok velük elégedve.Még nincs tökéletes hajsütő vasam, most nagyon az ügyön vagyok, szeretnék egy olyat találni, amelyik szép nagy hullámokat készít. :)

Nagy vonalakban ennyi lenne, ha bármi kérdésetek van, írjátok meg! : )

Ti használtátok már valamelyik fent említett terméket?Ti is szerettek újítani, más termékeket is kipróbálni, vagy megvannak a megszokott termékeitek?

Puszii, Ivett

1 megjegyzés:

  1. Én a Gliss kurt használom rendszeresen, én is szeretem :) Samponban nekem a Shiseido vált be, de mivel elfogyott most Garniert vettem utódnak :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )