Follow my blog with Bloglovin

2013. január 22., kedd

Florence neon eyeshadow set teszt

Még karácsonyra kaptam a barátnőmtől ezt a neon szemhéjfesték palettát. Nemrég készítettem róla képeket és teszteltem is.






Ha kinyitjuk akkor mosolyognak ránk a kis szemfestékek! : )
És még egy tükör is bele van építve.


alap nélkül

A színeket a kezemen alap nélkül vittem fel, és így is tetszett a végeredmény. Elég erős színek, főleg a pink, talán az a legerősebb.Egyetlen negatívuma van, hogy eléggé porzik, legközelebb szerintem nedves ecsettel fogom használni.

Még nem használtam sminkeléshez,mert úgy gondolom ezek a színek inkább a tavaszi-nyári időszakra lesz a legjobb. Mivel a barátnőmmel együtt néztük ki, ezért tudom hogy ő a KIK-ben vásárolta, és ha jól emlékszem az ára 1.99 Euró volt. Ha tetszik nektek akkor érdemes benézni a KIK-be Magyarországon is általában is ugyanazok vannak, mint itt kint.Vagyis úgy vettem észre eddig.

Nektek hogy tetszenek a színek? Milyen eseményre sminkelnétek vele?

Puszii, Ivett




4 megjegyzés:

  1. Szia! Szép érdekes szinek vannak benne, bár mondjuk a pirosat és a rózsaszint nem tudnám magamon elképzelni. Viszont nagyon tetszik,hogy van benne tükör :) Egyébként én is főleg tavaszi sminket tudnék vele elképzelni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nekem pont a rózsaszín tetszik a legjobban, nekem az a kedvenc színem jelenleg : ) Igen, én is egy tavaszi sminkhez gondoltam! : )

      Törlés
  2. De cukik azok a kis mosolygó színek! Remélem, tavasszal hozol majd vele sminket is :-)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )