Follow my blog with Bloglovin

2013. január 1., kedd

2013 első posztja

Elérkezett ez a nap is, ma már 2013 január elseje van. Tegnap este elbúcsúztattuk 2012-őt, mi a barátommal házibuliban töltöttük, baráti társaságban. Ti merre ünnepeltetek tegnap?
 Nos, most megmutatom a tegnap esti sminkemet, körmömet, outfitemet.:

Ezt a csillámos csodát sikerült megalkotnom:)
Még tegnap elött este elkészitettem a manikűrömet, mert tudtam hogy tegnap sok dolgom lesz, és nem akartam kapkodni.
Estefelé készültek a képek, lámpafénynél.

Smink:


Smink+haj:

Használt termékek:


Sminkemhez az inspiráció:
(bár valljuk be az enyém ezt meg se közelitette..:( )

És a végére egy outfit:

Sajnos a képek nem valami jó minőségűek, köszönhető az esti fényképezésnek..:S
Nos én így készültem az év utolsó estéjére. Semmi extra nem volt rajtam, de én így is jól éreztem magam:)

Ti hogy készültetek a szilveszterre? Milyen sminket készítettetek? Egyszerűt, vagy valami extrémet?

Puszii, Ivett

1 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )