Follow my blog with Bloglovin

2013. január 11., péntek

Mai vásárlás-Akciós essence termékek

Ma ahogy betértem a Rosmannba, feltűnt, hogy az akciós dolgok közt van egy csomó essence termék is. Gyors oda is mentem megnézni hogy mik is azok. Aztán megláttam hogy a Cherry Blossom girl trendkiadásból-ami már régebbi- volt kirakva sok minden. Elég érdekes hogy most akciózták le őket, de az még érdekesebb számomra, hogy még eddig sosem láttam őket kirakva. Lehet hogy elfelejtették őket kirakni?!?!
Na de mindenesetre is találtam pár dolgot, amit nem bírtam otthagyni, főleg annyi pénzért...:D
És nem utolsó sorban mikor láttam a trendkiadást régebben akkor nagyon tetszettek ezek a termékek, szóval örülök, még ha most is, de megszereztem őket. :D Aztán találtam 2 Colour Arts terméket is.
Na de lássuk őket:



Essence cherry blossom girl körömlakkok: 0,40 Euró/ darab
Essence Cherry Blossom girl quattro eyeshadow : 0,70 Euró
Essence colour arts nail base: 0,35 Euró
Essence Colour Arts lip base: 0,40 Euró
Hajgumik: 0,50 Euró (Ezt az 1 Eurós boltban vettem)
Uv fényben világító körömlakk: 1,99 Euró (KIK-ben vettem)

A körömlakkok közelebbről:
1 réteg
02 My little kimono
04 It's peach not cherry
03 Cherry cherry girl

gyönyörűek!

A szemhéjfesték:

01 Dreaming under a cherry tree

Alig várom hogy élesben is kipróbáljam őket! Igaz most a körmömre most nem ezeket festem, hanem a sárga uv fényben világító körömlakkot, és nemsokára jön a poszt is róla!

Szerintetek is jó vétel volt?

Puszii, Ivett

1 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )