Follow my blog with Bloglovin

2013. január 27., vasárnap

Mai köröm: Babarózsaszín feldobva egy kis csillámmal

2 rétegben



Használt lakkok:



Ma megint a rózsaszín mellett döntöttem. Nagyon rég használtam már ezt a Catrice lakkot, pedig imádom, mert nagyon szép színe van. Csak ugyebár ahogy gyűlnek az újabb körömlakkok, feledésbe merülnek a régiek..
 Szóval én megvagyok elégedve a Catrive lakkokkal, szép a fedésük, az ecset is jó, és a száradási idő is elég gyors. Van még egy lakkom tőlük egy pinkes árnyalat, ő már az újabbik, hiszen megújultak ezek a lakkok is, az üvegük ugyan az maradt, de az ecset lett vastagabb. Én mindkettő ecsettel megvagyok elégedve a régivel és az újjal is szépen tudok dolgozni. Sajnos erről a betűk már eléggé lekoptak, (mondjuk már olyan 2 éve vásároltam) így a száma és a neve is a hátoldalán.Viszont sikerült utána néznem, és a Sweets for my sweets néven fut ez a lakk, nem tudom hogy lehet-e még kapni.

Nos, hogy tetszik? Ti szeretitek a Catrice lakkokat?

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki szín! =) És tök jól feldobják a csillámok. =)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó ez a rózsaszin :)
    Nekem catrice-ból csak egy fehérem van, de azt szeretem :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, és már a tavaszt juttatja eszembe. Jó párosítás :-)

    VálaszTörlés
  4. nagyon cuki, szeretem ezt a két színt együtt. :))

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )