Follow my blog with Bloglovin

2013. január 17., csütörtök

Essense Fantasia körömlakkok

Most már ide is eljutott a Fantasia trend kiadás, amit jobban szemügyre is vettem tegnap a Rossmann-ban.

íme itt van teljes egészében

Úgy hallottam hogy Magyarországra is ebben a hónapban, vagyis nemrég érkezett meg. Igaz itt kint decemberre ígérték, és én már azt hittem hogy nem is fogok vele találkozni, de ami késik az nem múlik ugyebár! :) Szóval el kell hogy mondjam hogy a szemhéjfestékek nagyon jól néznek ki! Még néztem az ajak lakkokat de élőben nem fogtak meg annyira. Aztán néztem a körömlakkokat...először csak egy körömlakkot tettem a kosaramba(a képen látható harmadikat), majd végül kettőt hoztam el,mert a világosabb színű is nagyon gyönyörű volt.


essence fantasia 03 Take a ride on pegazus
essence fantasia 04 Have you seen my unicorn?


2 rétegben

Nem bírtam várni, tegnap este ki is festettem a körmömet:



El nem tudom mondani hogy mennyire mesés, és csodás ez a körömlakk! : ) 

vakuval

És végül egy virágos matricával díszítettem a gyűrűsujjamat! : )



Ti vásároltatok már valamit ebből a trend kiadásból?

Puszii, Ivett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )