Follow my blog with Bloglovin

2013. január 13., vasárnap

Hasznos dolgok fillérekért: Ebay 1.rész

Elkezdem ezt a sorozatot, mert úgy gondolom hogy sok olyan dolgot árulnak szinte fillérekért az Ebay-en, ami számunkra hasznos lehet, és ennyi pénzért nem találunk sehol.
Ebben az első részben a köröm-és körömdíszítéssel kapcsolatos dolgokat mutatom be nektek.
Mindegyikhez teszek linket is, a kép alatt a névre kattintva máris megrendelheted ha megtetszik valamelyik.: )

1. Ecsetkészlet: Ha valamilyen különlegesebb manikűrt  szeretnénk, dísziteni vonalakkal, csíkokkal, mintákkal, akkor ajánlatos egy ilyen ecsetkészlet beszerzése. Műkörömhöz és manikűrhöz is használható. (én már megrendeltem, és már várom hogy megérkezzen : ) )

15 pcs Nail Art Design Brush Set  
$2.57 


2. Díszítőcsíkok. Ezzel egyszerűen díszítheted a körmödet,nem kell a körömlakkal bajlódnod, nagyon mutatós lesz a végeredmény. (ilyet is rendeltem, ez már meg is érkezett, nemsokára meg is mutatom, készítek vele manikűrt. )

10 Mix Colors Striping Tape Line Nail Art Tips Design Decoration Sticker Decals
$ 1.36


3. Rengeteg féle és fajta köröm díszítő matrica:
3D Fingernail Finger Nail Art Sticker
$ 0.99


4.Körömmatricák. Ebből is nagyon sok fajta van és nagyon jól jön akkor is ha esetleg nincs időd megvárni hogy megszáradjon a lakkod, ezt csak felragasztod, megigazítod és kész! : ).:

Nail Sticker for Nail Art
$ 0.99 

5. Caviár gyöngy dekoráció: Ez most nagy divat, ezen el is gondolkoztam hogy megrendeljem-e, mert nagyon jó áron van : )

Fashion Nail Art Micro Caviar Beads Decorations
$ 0.99
(egy választható szín)


6. Díszítőkövek. Nekem fehérben van csak, de szívesen használom mert nagyon mutatós.

 Nail Art rhinestones Decoration 
$ 1.15

6.Csillámporok. Ebből is nagyon sok fajta van.

10 Colors Mini Bottle for Nail Art 

+1 : Műkörömkészítéshez, és gél lakkozáshoz hozzávalók.
Mivel karácsonyra kaptam egy kezdő műkörömkészítő készletet, így azóta nézegtem ezeket a dolgokat is,  és ezek is nagyon olcsón kaphatóak.(minőségüket persze még nem tudom hogy milyen..) Most azokat mutatom meg amiket néztem, és már megrendeltem-vagy a közeljövőben- meg fogok rendelni.:

Nail Art Top Coat Base UV Gel
$ 4.45
(gél lakkozáshoz rendeltem.)


8ml UV Dust Gillter Gel Acrylic Polish
$ 2.99
(többféle színekben van,én most ezt néztem)


1 PCS 3Color White Clear Pink Nail Art UV Builder Gel 
$ 1.68 / darab


 UV Gel Polish Nail Enamel UV 15ml Nail Art
$ 3.38 / darab


Nos mára ennyi, a következő részben az arc-és szépségápolásra térek ki.

Hasznos volt ez a bejegyzés? Várjátok a folytatást?

Puszii, Ivett





2 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )