Follow my blog with Bloglovin

2013. január 23., szerda

Mai köröm: Lovely csilli-villi

Ma egyszerű, halvány rózsaszín csilli-villi körmöt választottam.

Lovely Nail Enamel with Diamonds 172

lámpafény


itt látszanak a csillámok : )

lámpafény+vaku

Nemrég  készültem el vele, azért is fényképeztem már lámpafénynél.Már amúgy alig várom hogy kicsit tovább legyen világos, már elegem van ebből a korai sötétedésből..:S Na de visszatérve: 2 rétegben kentem fel ezt a csodás Lovely lakkot, ami szép,halvány rózsaszínű, de a képeken ez nem igazán látszik. Lehet hogy ráfért volna egy harmadik réteg is, akkor erőteljesebb lett volna a szín is.
Ezt a körömlakkot már nagyon rég vettem, nem is tudom hogy lehet-e még kapni, vagy lehet hogy csak a külseje változott meg.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a Lovely lakkokat?

Puszii, Ivett




4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a szin :) Lovely lakkokat még nem próbáltam, mindig elcsábitott az Essence állvány ami pont mellette van, de muszáj lesz beruháznom egyre :)
    Egyébként a korai sötétedéssel nekem is meggyűlt a bajom, én neoncső alatt fényképezek a blogomra, mert reggeltől dolgozok, és mindig este vagy hajnalban jut csak időm irni..na de még 1-2 hónap és világosabb lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem próbáld ki, nagyon jó kis lakkok! : )
      Igen, nekem is ez a gondom, hogy a munka miatt csak este van időm a blogra és fényképezésre is.Már várom a jobb időt és a hosszabb nappalokat! : )

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igen, az apró csillámok nagyon feldobják ezt a halvány rózsaszínű lakkot! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )