Follow my blog with Bloglovin

2013. január 19., szombat

Schauma Silikonfrei Shampoo: Első benyomások

Már említettem, hogy a régebben használt Alterra sampon és balzsam nekem nem igazán vált be, több hónapig használtam őket, de most már úgy éreztem hogy váltani kéne. Mindenképpen a szilikonmentes vonalon szerettem volna tovább menni,amiből már egyre nagyobb a választék, így nem tudtam sokáig dönteni. Aztán nemrég nézelődtem a Rosmannban és megláttam az új Schauma silikonfrei sampon-balzsamot.
Éppen akciós volt és úgy gondoltam hogy az én igényeimnek megfelel, így őt választottam.Azóta kétszer használtam, így most csak az elsődleges benyomást tudok mondani róla.



Schauma Lightweight sampon és balzsam vékonyszálú, fénytelen hajra
"A tengeri kollagén kivonatot tartalmazó szilikonmentes formula tápláló, de könnyed ápolást nyújt a hajnak, anélkül, hogy elnehezítené azt.Könnyebb kifésülhetőséget biztosít. Pótolja a haj elvesztett fehérjéit."

Először is: az illata nagyon-nagyon jó, nekem olyan gyümölcsösnek tűnik, és nagyon sokáig érződik!
A sampon jól habzik és a  használata után nem kell egyből a balzsam után nyúlnom, mert szerintem magában is megállja a helyét, nem lesz olyan "száraz" tőle a hajam. Persze én használok balzsamot utána.
A végeredmény pedig: selymes, fényes haj! amit már régóta hiányoltam..
Könnyen kifésülhető a hajam tőle, fényt ad neki, puhaságot és selymességet. Ennél több nem igen kell.
Szóval nekem bevált eddig, szerintem hosszú távon is ez lesz a helyzet. Persze az első tubus elhasználása után újból írok véleményt!

Én ugyebár akciósan vettem a sampont és a balzsamot is,mindkettő 1.11 Euróba került így, eredeti ára pedig ha jól tudom itt kint 1.99 Euró. Ami elég kedvező, ugyanis a sampon 400 ml a balzsam 250 ml.
Azt is hozzátenném, hogy én mostanában nem igazán vásároltam Schauma termékeket, régebben a Gliss Kurt használtam sokáig,talán kiskoromban a gyereksamponokat használtam belőlük utoljára(amit nagyon szerettem! : ) ), de most nagyon megkedveltem őket!


Összetevők(sampon):
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Sodium Laureth Sulfateti|euEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  Cocamidopropyl Betaineti|euEWG Kockázat: 5, EWG Adat: Sok,  Sodium ChlorideEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  PanthenolvEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Hydrolyzed KeratinhEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Korlátozott,  Hydrolyzed Collageneo|hEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed OilEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Disodium CocoamphodiacetatetiEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Citric AcidkhEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Sok,  Sodium BenzoatetaEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Cocamide Meati|euEWG Kockázat: 1 - 4, EWG Adat: Korlátozott,  Polyquaternium-10EWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  PEG-7 Glyceryl Cocoateti|euEWG Kockázat: 4 - 8, EWG Adat: KorlátozottParfum / FragranceiEWG Kockázat: 8, EWG Adat: Közepes,  PEG-40 Hydrogenated Castor Oilti|euEWG Kockázat: 4 - 6, EWG Adat: Korlátozott,  Benzyl SalicylateiEWG Kockázat: 6, EWG Adat: KorlátozottCitronelloliEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  LinalooliEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  Propylene GlycolhEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Közepes,  GeranioliEWG Kockázat: 5, EWG Adat: Korlátozott,  Hexyl CinnamaliEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott
(forrás:krémmánia)

Ti milyen sampont használtok jelenleg? Elégedettek vagytok vele?

Puszii, Ivett





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )