Follow my blog with Bloglovin

2013. január 16., szerda

Smink ecsetkészlet az Ebay-ről

Még karácsony környékén nézelődtem Ebay-en, és licitáltam az ecsetkészletre, majd el is feledkeztem róla, aztán pár nappal utána megláttam hogy megnyertem az aukciót. 6.50 dollárért vettem meg a 13db-os készletet, szállítási költség nem volt, és járt hozzá ecsettartó is.(Én mindig csak azokat a termékeket nézem aminél ingyenes a szállítás. Ti hogy vagytok ezzel? ) Aztán múlt pénteken meg is érkezett, igaz szombaton vettem kézhez személyesen a postán. Nem bírtam kivárni hazáig, már útközben meglestem : ) Nagyon jól be volt csomagolva, buborékos fóliába, meg egy sima zacsiba is, nem is lett semmi baja, épségben ide értek hozzám.


ez kicsit eltér az oldalon mutatott képből, de engem nem zavar


itt vannak a gyönyörűségek, szépen becsomagolva : )

tetőtől talpig becsomagolva: )




És teszek fel az oldalról képet, mert én igazából nem vagyok nagy szakértő(még), így nem tudom pontosan a nevüket. 



Annyit még eltudok mondani róluk, hogy kecskeszőrből készültek, nem hullik a szőr belőlük.
Összességében én örülök hogy megvettem őket, szívesen fogok majd őket használni, és meg vagyok velük elégedve, főleg ár-érték arányban tökéletes. Igaz én nem vagyok egy profi sminkes, így nem tudok teljes,részletes összegzést mondani.

És íme az új csodás helyükön:
Néhányat kitettem hogy szem elött legyenek! : )

Ha valakinek megtetszett, ITT megtudja rendelni, igaz itt fix áron van.

Nektek hogy tetszik? Vásároltatok már ecsetkészletet Ebay-ről?

Puszii, Ivett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )