Follow my blog with Bloglovin

2013. január 24., csütörtök

Tally weijl-Pastel Camo! 2013 Spring



















A kedvenc márkám már egy ideje a Tally Weijl. Szinte mióta itt kint lakom Németben csak ebben a boltban vásárolok. Pont van a városban egy kisebb bolt, ahova szinte minden héten benézek.Csak sajnos itt nincsenek kiegészítők és cipők, de 25 km-re egy nagyobb városban van egy óriási Tally Weijl üzlet, ahova igaz ritkán jutok el, de akkor 2 óra sem elég, hogy kinézelődjem magam, és vásároljak, akkora a választék. És persze az állandó akciók..Topot már vettem 3 euróért ami nem semmi. Szinte mostanra a ruhatáram 90 százalékát ez a márka teszi ki. Imádom!

Na de most beszéljünk erről a kollekcióról! Már az első képen látható, hogy a military stílus ami leginkább jellemzi.De fellelhető még az azték minták, és az idei évben ha jól tudom a csíkok is divatban lesznek. Nekem nem nyerte el annyira a tetszésemet, igaz találtam azért néhány dolgot amit szívesen megvennék. :)
Leginkább a telitalpú platformok! <3 A legjobban a bőrszínű tetszik, na az kell! : ) Ami még tetszik az a fehér farmer, azt még lehet felpróbálom ha összefutok vele! : ) Az fekete elöl rövid hátul hosszú szoknya és ruha  is nagyon tetszik, csak sajnos az én rövid lábaimmal nem hinném hogy előnyös lenne..:/

Nektek hogy tetszik? Ti szeretitek ezt a márkát?

Puszii, Ivett

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem az 1. és az 5. sorban lévő ruhák jönnek be :) Ezt a márkát egyébként annyira nem ismerem, én elég sokszor csak kinaiban vadászok jó cuccokra :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor otthon vagyok, akkor én is benézek,és találok egy két jó dolgot a kínaiban! : )

      Törlés
  2. Nem is gondolná az ember miket lehet ott találni :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )