Follow my blog with Bloglovin

2013. január 4., péntek

Ebay-es szerzemények

Tudom, hogy sokan szerettek Ebay-ről vásárolni, több helyen láttam már róla posztot. Bevallom én is egy hasonló poszt után kezdtem el ezt az Ebay-es shoppingolást.
 Ez már nem most történt, és azóta nagyon sok mindent magamévá tudhattam az oldalról : ) Sokan félnek netről rendelni mert élőben lehet nem úgy fest majd a dolog mint a képeken...én a vásárlásaim 90 százalékában elégedett voltam a termékkel, de ha valami nem nyerte el a tetszésemet, akkor sem bántam annyira, hiszen ennyi pénzért(1-2 dollár általában) ez  megbocsátható.(Főleg ingyenes szállítással). A legrosszabb inkább az, hogy sokat kell várni amire megérkezik a várva várt kis csomag.Nálam általában 3-4 hétbe is beletellik.Addig csak marad a várakozás.Igazából a vásárlás utáni pár napban vagyok nagyon izgatott és várom ezerrel, utána pedig mikor már kiment a fejemből, belenézek a postaládába, és ott áll a várva várt kis csomagom, hát az valamii eszméletlen jóó érzéés! : ) Még fel sem érek a lakásba, de már bontom ki, hogy vajon most mi is jött meg.(Mert általában több dolgot vártam egyszerre.) A regisztrálásra és a vásárlás menetére én külön nem térnék ki hiszen erről is többen írtak már.
Nos de lássuk,miket rendeltem meg eddig ha valamelyik megtetszik nektek, ti is megtudjátok rendelni, mert a kép alá teszek linket. Sajnos néhányat csak Ebay-es képen mutatok meg mert vagy nincs nálam(Magyarországon hagytam),vagy pedig sajnálatos módon eltört:(,


Összesítve. (a kis borítékokat gyűjtöm:) )

A kis gyűjteményem közelebbről:)














(nekem nem vált be..S)


cuki süti dobozos szájfény
Ezt már nem találtam meg, csak hasonlót. (Ha valakit érdekel akkor leirom a linket neki)


                                                                      iphone tok










 (nem eredeti..)


És most azok következnek amikről nem tudok képet mutatni, csak Ebay-ről:

(sajnos sikerült ráülnöm és eltört:/ )

(ez is eltört:S amugy meg elég kényelmetlen volt viselni)


(ezt most Magyarban hagytam)

Nos egyelőre ennyi, de még várok néhány dolgok köztük az új ecsetkészletemet amit majd biztos megmutatok nektek.

Továbbá készülök egy olyan poszttal is, hogy mennyi hasznos dolgot lehet venni fillérekért természetesen az Ebay-ről.

Ti rendeltetek már Ebay-ről? Vagy szeretnétek rendelni? Ha rendeltetek akkor mit?

Puszii, Ivett

6 megjegyzés:

  1. Most találtam a blogodra, és nagyon tetszik :) most olvasgatom vissza a bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés
  2. oh a leggings nagyon szuper
    èn megrogzott ebay-es vagyok.igaz csak mèrtèkkel vàsàrolgatok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy időben nagyon rákattantam, volt hogy naponta órákat nézelődtem rajta, de most már igyekszem leszokni róla, mostanság kevesebbet nézelődök,és vásárolgatok : )

      Törlés
  3. Szép gyűjtemény :D én először rendeltem ebayről és még várom hogy megérkezzenek :D Galaxy leggings, és pár körmös cucc :D mostanság pedig nagy erőkkel keresem hol rendelhetnék egy gyűrűt amit még januárban láttam egy képen. tört hosszú egész ujjra való leveles gyűrű. http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/553226_457943580921767_1660092832_n.jpg
    arra gondoltam amelyik a négyes képen van. Esetleg tipp, honnan szerezhetnék be egy ilyet? :$ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:) A galaxy nadrág nagyon tetszik, de valahogy úgy érzem, hogy nem az én stílusom. Körmös cuccokat pedig nagyon érdemes onnan rendelni, biztos jó dolgokat találtál : ) Wow...a linkelt képről mindegyik ékszer csodás, szerintem az összes megtalálható ebay-en, vagy nézted már?

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )