Follow my blog with Bloglovin

2013. január 27., vasárnap

A körömlakk gyűjteményem

A mai posztban bemutatom a körömlakkjaimat. Igaz pár darab hiányzik a képekről, mert otthon hagytam őket Magyarban de a 98 százaléka itt van: ) A körömlakk iránti szenvedélyem talán két évvel ezelőtt kezdődött,amikor elkezdtem a beauty blogokat olvasni, és láttam rengeteg körömlakk tesztet és manikűröket. Azóta már sokat összegyűjtöttem, szerintem életem végéig kitartanak, ha nem száradnak be addigra..:D
Ezt a posztot már régóta terveztem, de már vagy harmadszorra fényképesztem le a körömlakkokat mert az eddigi képekkel nem voltam megelégedve. De ma találtam egy nagyon jó hátteret és sikerült rendes képeket is készítenem!: ) Próbáltam valamiféle csoportosítást is készíteni, végül színek szerint rendeztem őket.
Na de lássuk:


















És jelenleg így tárolom őket:
Egy polcon szépen elrendezve:)

Amint látjátok nagyon sok essence lakk tulajdonosa vagyok, szeretem őket. Nincs még sajnos se OPI se Essie lakkom, de a közeljövőben szeretnék beszerezni belőlük legalább 1-2 darabot. Úgy hallottam hogy hamarosan a Müller üzletekbe kaphatóak lesznek az OPI lakkok, úgyhogy majd ha hazalátogatok, akkor szemügyre is veszem őket. : )

Nos, melyik körömlakkok érdekelnek titeket? Melyikről írjak?: )

Puszii, Ivett





















10 megjegyzés:

  1. Sok szép lakkod van :) Én a flormar lakkokról olvasnék szivesen, hogy milyenek minőségben és tartósságukat tekintve, de persze bármelyik másik is jöhet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Rendben hamarosan hozom róluk a tesztet! ;)

      Törlés
  2. Azok a pinkek... <3 Úgy látom nem csak nálam vannak túlsúlyban a pink-rózsaszín-lila lakkok. :D
    Az én kis gyűjteményem:
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/01/lakkajim-szinek-szerint.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen..:D Imádom a pink-rózsaszínű lakkokat! : )Azokból sosem elég:D

      Törlés
  3. Jó kis gyűjtemény. :-) A fuksziákról lehet kérni szín-összehasonlítást?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Pontosan melyik lakkokról szeretnél összehasonlítást? : )

      Törlés
    2. Az ötödik képen lévőkről :-)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )