Follow my blog with Bloglovin

2013. január 20., vasárnap

Rival de Loop Peel-Off Mask-teszt

Tegnap szépség napot tartottam, és volt időm kipróbálni a Rival de Loop maszkot. Én eddig nem igazán használtam maszkokat, de ezentúl jobban oda szeretnék figyelni az arcbőrömre és rendszeresen tisztítani, ápolni.Gondoltam néhány szóban leírom a tapasztalataimat.
Peel-Off maske 16 ml


A maszk tasakban van, két felé osztva, vagyis két alkalomra elég.Én személy szerint szeretem ezeket a kisebb kiszereléseket,mert ha nem válik be akkor nem dobtunk ki annyi pénzt az ablakon,és nem kell tárolgatni feleslegesen a "rossz" terméket. Aloe vera és kamilla kivonatot tartalmaz, ami hidratálja  és nyugtatja a bőrt.A használat előtt én úgy gondoltam,hogy ez egy sötét maszk, de miután kibontottam, láttam hogy egy átlátszó, sűrű massza lapult a tasakban.
 Miután megtisztítottam az arcom, felkentem a bőrömre, egyből hűsítő, hideg érzést tapasztaltam. Az illata is kellemes,el lehet viselni.15-20 percig kell fent hagyni, utána egyszerűen le lehet húzni.
Előtte-utána képeket nem készítettem, de annyira szemmel látható változás nem történt.Viszont sokkal tisztábbnak érzem a bőröm tőle, és nagyon puha tapintású lett.Én úgy gondolom, hogy heti 1 alkalommal elég   használni, úgyhogy majd a következő tasakot jövő héten használom el.
Összességében meg vagyok vele elégedve, és csak ajánlani tudom. Mielőtt megvettem volna, utána néztem a krémmánián, és csak pozitív véleménnyel találkoztam.Ti is megnézhetitek itt, hogy mások mit írtak róla, és a pontos összetevőit is olvashatjátok.
Az árát nem tudom pontosan de szerintem 1 Euro alatt volt.

Ti próbáltátok már? Milyen maskokat szoktatok használni?

Puszii, Ivett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )