Follow my blog with Bloglovin

2013. január 9., szerda

Teszt: Essence Vintage District Blush

Ma az Essence Vintage District trendkiadásból a 01 It's Popular Art névre hallgató arcpirosítóját fogom bemutatni. 
Bevallom mikor először megláttam a trendkiadást a polcokon akkor igencsak megfogott ez az arcpirosító, de mivel nem volt teszter kitéve:/ , így otthagytam. Aztán pár nappal később visszamentem a Rosmannba és mégis megvettem. A trendkiadásból egyedül még a körömdíszítőket néztem, de 2,50 Euróért nem vettem meg őket.(reménykedem benne hogy leakciózzák majd és akkor... ha persze még lesz belőle lecsapok rájuk :P)

Egyedül ez a csodás arcpirosító tűnt ki a tömegből.




(külön-külön és együtt)


Egészen addig csodás volt amíg ki nem próbáltam és a gyönyörű arany csillogás le nem kopott...:/


arany csillogááás *.*


És kipróbálva.


A termék tartóssága: egy teljes napot kibír, én bb krém és púder fölé vittem fel, és nem tűnt el estére sem az arcomról.
Egy negatívuma van amit már mondtam és mutattam: az arany csillogó rész már az első használat után lekopik. :/
Ára: 3,20 Euró

Nektek hogy tetszik?

Pusziii, Ivett

3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Úristen ezt a pirosítót kinéztem én is, de elszomorodtam, hogy hozzánk nem hozták be, nem tudom Te merre felé laksz, de most kicsit irigyellek. :D
    Kár hogy lekopik az arany csillogó rész róla, annak ellenére ugyanolyan jó, nem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Most Németországban lakom,és igen, hallottam hogy Magyarországra sajnos nem jut el ez a trendkiadás..:S
      Az arany csillogás hamar lekopik,mondjuk az enyémen még van egy kicsi, vigyázok rá amennyire tudok:D, de én annak ellenére is nagyon szeretem használni!
      Jó kis pirosító. : )

      Törlés
    2. Aww, akkor használd egészséggel! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )