Follow my blog with Bloglovin

2013. január 15., kedd

Essence újdonságok: Kívánságlista

Ma reggel megjelentek az essence újdonságai a 2013-as év elejére. Persze a képek alapján most is nagyon sok minden tetszik: ) Úgy gondoltam, hogy nem mutatom meg én is az összes újdonságot, hiszen rengeteg blogon ki van téve, így inkább össze szedtem az én kis kívánságlistámat belőle!

Először jöjjenek a körömlakkok:


Rúzsok és szájra valók:






Műszempilla+ragasztó:

És az abszolút újdonságok:

Nos, nekem elsőre ezek dobogtatták meg a szívemet! Persze majd ha személyesen is találkozom velük akkor dől el a sorsuk! Remélem nem kell sokáig várnom rájuk, mondjuk erre felénk még az akciós termékeket se tették ki, és nem is tudom hogy mikor fogják..de az tuti hogy elvileg februártól ezek az újdonságok kaphatóak lesznek! : )

Nektek melyik újdonságok tetszenek a legjobban?

Puszii, Ivett




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )