Follow my blog with Bloglovin

2013. január 19., szombat

Mai köröm: Maybelline Colorama

Ezt a manikűrt még tegnap este készítettem.A Maybelline Colorama körömlakkot használtam, ami a 80-as számot kapta.


2 rétegben

Vakuval

A körömlakkot két rétegben vittem fel, az első réteg az elég csufkára sikeredett, ugyanis az ecsettel én nem vagyok megelégedve. Nem vesz fel elég lakkot, és nem tudtam egyenletesen felkenni, főleg a körömágybőrnél volt a legrosszabb a helyzet, de ez még a képen is látszik. Amugy a színe gyönyörű!



Most használtam másodjára ezt a körömlakkot, a tartóssága átlagos, és összességében véve imádom ezt a lakkot csak az ecsete nem jött be.

Használtam még a gyűrűsujjamon az essence crazy good times 06 glitterastic lakkot és a NYC turbo dry top coat fedőlakkot.

Nektek hogy tetszik?Ti használtátok már az új Colorama körömlakkokat?  Meg vagytok elégedve az ecsettel?


Pusziii, Ivett

5 megjegyzés:

  1. Szép szín. =) Nekem nincs Colorama lakkom.

    VálaszTörlés
  2. szép, imádom az ilyen kék lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  3. Hű, szebb felkenve, mint az üvegben, nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  4. Igen, a színe nagyon szép, régen nem kedveltem a kék lakkokat, de most már egyre több van! : ) Tényleg csak az ecset ami nekem itt nem jön be..:S

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép szin :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )