Follow my blog with Bloglovin

2013. január 2., szerda

Mai smink, köröm és egyebek.

Ma volt kedvem alkotni, és nagyon ügyes is voltam! Nemsokára megmutatom hogy miért.

Most a mai sminkemet mutatom meg először.:
A mai sminkem egy egyszerű bronzos szemhéj, szemhéjtus, szempillaspirál, arcpirosító és szájfényből áll.
Használt termékek.

Napi haj:
Nos, ma megpróbáltam elkészíteni a kedvenc hajviseletemet és sikerült!! : ) Annyira boldog voltam, mert eddig csak egyszer volt így a hajam, akkor más készítette el nekem. Azóta én is próbálkoztam vele, de nem sok sikerrel. De némi gyakorlás és íme:


És ha szeretnétek ti is elkészíteni:
A körmöm is nagy meglepetés számomra,a már ismert színátmenetes körmökről van szó. Ezt is próbáltam már többször elkészíteni, de eddig nem igazán tetszett a végeredmény de most..! Szinte tökéletes! Igaz van még mit csiszolnom rajta de nekem most ez nagyon bejön!:)
Pasztell színeket használtam, rózsaszín-lila kombinációt, és a tetejére egy gyönyörű csillogó fedőlakkot tettem.

Használt körömlakkok.

Ha ti is szeretnétek elkészíteni:


Végül megmutatom miket is vásárolgattam mostanában:





-Sok-sok csillámpor és körömdíszítő, amik annyira olcsók voltak hogy nem tudtam otthagyni őket, és gyönyörűek is egyben.
-Körömreszelő, leopárd mintás, már egyet elhasználtam belőle ez már a második:)
-2 műszempillát is vettem a feketét szilveszterre, a másikat meg majd felhasználom valamilyen extrém sminkhez.
-Hajpántok,hajgumik rózsaszín és pink színben,rajta masnival. nagyon cukii:)
-Rival de lop arctisztító tonik alkohollal. Ez már a sokadik, ezt használom egy jó ideje és megvagyok vele elégedve. Nem mellesleg az ára is nagyon kedvező: itt 99 centért árulják a Rosmannban, gondolom Magyarországon is olyan 300 forint körül mozog az ára.
-Szürke harisnya, ez is akciós volt, és gondoltam jól jön majd ha kicsit jobbra fordul az időjárás.
-Egy fekete, mintás felső, Tally Weijl-ből ez is akciós volt, 15 euró helyett 6,30 eurót fizettem érte. A képeken ezt viselem és imádom a hátulján az írást! :)

Ti is lecsaptok egyből az akciós dolgokra?

Puszii, Ivett

2 megjegyzés:

  1. nagyon ügyes vagy !!! hamarosan sok követőd lesz !!!! ez a haj nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :) Jólesnek a bátorító szavaid! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )