Follow my blog with Bloglovin

2013. január 3., csütörtök

Essence Hugs and kisses trend edition

A német essence oldalon már megtalálható ez a trend kiadás, amit itt Németországban január-február környékére ígérnek. Azt nem tudom hogy Magyarországon kapható lesz-e.


Na de lássuk milyen gyönyörűségekkel is akarnak minket elkápráztatni:


eyeshadow palette
01 love my first sight


blush
01 dating prince charming



lip scrub
01 be my Valentine


gel eyeliner
01 with X's and O's and 02 love's out to get you


lip tint
01 sugar baby love and 02 save your kisses for


nail art twins base coat
03 with X's and O's, 04 save your kisses for me, 01 sugar baby love, 02 love it or leave it


nail art twins topcoat
02 dreams for sale, 01 more than worlds, 04 sunshine und red roses, 03 crazy in love



nail stickers
01 crazy about you



lashes
01 sugarpie honeybunch



eau de toilette.
Like Hugs and Kisses
10 ml-es és 50 ml-es változatban.


Mondanom se kell hogy ezek már a Valentin napra készültek, minden szivecskés, és tele van Love felirattal.
Azért én elfogadnék belőlük pár gyönyörűséget! : )

Ti mit szóltok hozzá? Tetszik nektek valami belőle?

Pusziii, Ivett







5 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik, de szokás szerint ez sem fog hozzánk bejönni. most a 3 trendkiadás közül egyik sem. na de akkor most hozzánk nem is fog bejönni semmi csak üres polcok? de jó is lesz..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem hogy miért nem jelennek meg Magyarországon..pedig szerintem hamar elfogynának...Itt nálunk is elég érdekes a helyzet, ugyanis nagyon hamar megjelentek az újdonságok eddig, de egy ideje eléggé hanyagolják a dolgokat. A Fantasia trend kiadás ami elvileg decemberben jelent volna meg,azt nem is láttam..pedig nagyon vártam..:/

      Törlés
    2. Most láttam hogy a Snow Jam trend kiadás már elvileg kapható Magyarországon!

      Törlés
  2. Nem kapható nem is értem miért jelenik meg a magyar oldalon. A téli kiadások nem szoktak bejönni (talán itt nincs tél? ) elég szomorú ez a diszkrimináció, de hát biztos jól keresnek, hogy ide alig küldenek TE és abból is a gagyibbakat :)

    VálaszTörlés
  3. A fedőlakkokból fenn van 2 vaterán... hátha érdekel valakit :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )