Follow my blog with Bloglovin

2014. április 22., kedd

Mai outfit | Azték mintás szoknya feldobva neonnal

Sziasztok! Ma végre az egyik álmom teljesült azzal, hogy ezt a posztot közzéteszem, hiszen már igen csak jó ideje szeretnék Nektek outfit jellegű bejegyzéseket hozni, de eddig sosem jött össze, nem találtam fotóst, a tükörben pózolós képeket pedig inkább hanyagoltam akkor. De ma egy nagyon aranyos csajszival bementünk a városba, és kattintgattunk néhány képet. Az időjárás egészen addig csodás volt, amíg el nem indultunk, aztán lassan beborult, és mire a fotózkodásra került a sor,már csepegett egy picit az eső, de a képek ennek ellenére úgy gondolom, hogy jól sikerültek.

A ma viselt outfitemről is ejtenék néhány szót: felavattam az újdonsült azték mintás szoknyát, hozzá egy neon topot választottam, szerintem szuperül illettek egymáshoz. A farmerkabát nagy kedvencem, amit még tavaly szereztem be igencsak jó áron. Az elkövetkezendő időszakban sokat fogom használni, úgy érzem, mert remekül variálható darab. Egy másik újabb szerzemény a telitalpú púderrózsaszín cipellő,amit a Deichmannban szereztem be.  A táska sem maradhatott el, most a kedvenc fekete clutch táskám párosítottam ehhez a szetthez. 





Top: Tally Weijl
Azték szoknya: Tally Weijl
Farmering: Only
Clutch: Tally Weijl
Telitalpú cipő: 5th Avenure / Deichmann



Nektek hogy tetszik?

Kedvelitek az azték mintás ruhákat?

Jöhetnek még ilyen bejegyzések?

Puszii, Ivett





26 megjegyzés:

  1. Nagyon csini ez a szett :) A szoknyád állati jól néz ki, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Csini szett. Lehet még visszamegyek ezért a szoknyába a tallyba. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos összeállítás :)

    VálaszTörlés
  4. Azta, nagyon csinos vagy! Imádom ezt a szettet, nagyon jól összeválogattál mindent :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszik! : ) Igyekeztem..:)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik ez a szett! És milyen szép a hajad. :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a szoknya nagyon tetszik és szuperül mutat ezzel a neonos toppal :) Csinos vagy!

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen csodás ez az outfit és a kiegészítők is. :) Nagyon jól áll neked. :)
    Nagyon szép lábaid vannak, érdemes őket mutogatni. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, különösen jól esik tőled, hiszen te mindig annyira szuper outfiteket szoktál nekünk hozni..:)

      Törlés
  8. szerintem is nagyon csinos vagy. még sok ilyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! : ) Már tervben van a következő is ;)

      Törlés
  9. Csini szett. Tervezek beszerezni egyet szines fajtából szeretnék. A gyűrűid nagyon szupik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök hogy tetszik! Bizony, a színesek is nagyon jól néznek ki..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )