Follow my blog with Bloglovin

2014. április 5., szombat

Bepillantás a Rimmel és Rita Ora közös munkájába



Még tavaly ősszel röppent fel a hír, hogy a 2014-es évben a Rimmel  London Rita Orával fog együttműködni, és egy ütős színekben pompázó rúzs és körömlakk kollekciót fognak alkotni. Bejegyzés is született akkor róla a blogon, amit ITT találtok.

“Rita ízig-vérig londoni lány, akit zenéjében éppen úgy a londoni utcák inspirálnak, mint ahogy a Rimmelt is termékei megalkotásában.” – állítja Friedemann Schmid, a Rimmel global marketingcsapatának vice president-je. “Ez az új kollekció sikeresen egyesíti magában a londoni utcák vibráló forgatagának hangulatát és Rita elbűvölő stílusát, már alig várjuk, hogy a lenyűgöző eredményt megismerhesse a nagyközönség is.”

“Én már kiskorom óta ismerem a Rimmelt és annyira izgalmas számomra, hogy ilyen neves márkával dolgozhatok együtt. Elmondhatom magamról, hogy “sminkfüggő” vagyok, imádok játszani a színekkel, és amikor meghallottam a lehetőséget, hogy saját kollekciót fejleszthetek ki a Rimmellel, számomra ez volt álmaim beteljesülése!” – mesélte Rita Ora.
 
Ezek után úgy gondolom, hogy bátran állíthatom, hogy nem csak jómagam vártam izgatottan a közös művet, avagy mi is fog születni ebből az egészből. Egy igazán színes, picit extrémebb stílusú kollekcióra gondoltam, ami az énekesnő egyedi stílusát fogja tükrözni.

Nos, a kollekció elkészült, hoztam is néhány képet, és amint tudok majd pontos információt az árakról, és a megjelenésről, akkor azzal rögtön pótolom is a bejegyzést.


Először kezdjük a rúzsokkal, vagyis jobban mondva a Color Rush rúzsceruzákkal,ami összesen 5 színvariánsban lesz kapható, rózsaszínes-bogyós árnyalatokban. Így a képek alapján igazán vidám, tavaszias színeket látunk, eddig nem csábítottak el ezek a rúzsféleségek, de most viszont késztető vágyat érzek arra,hogy ezek közül beszerezzek minimum egyet. Csak még nem tudok dönteni, hogy melyik is legyen az :P




A kollekció másik fontos darabja a körömlakkok, összesen 10 féle színben lesz elérhető, amiben találunk visszafogottabb és picit feltűnőbb  darabokat is. Az üveg a márka többi 60 seconds körömlakkjával megegyező, viszont feldobja a kupakon lévő bélyeg,amin az énekesnő köszön vissza. Így képek alapján tetszetős,bár nem találom sajnos kihagyhatatlan kollekciónak, én bevallom, hogy vártam legalább egy-két vad, dögös, vagy extrémebb színt is. 



Összességében igazán színes kollekciónak tűnik, ami pont a tavaszi-nyári időszakra igazán tökéletesnek találom, és kíváncsian várom, hogy lecsekkolhassam őket élőben is.

Nektek mi a véleményetek róla?
Tetszik valami a kollekcióból?

Puszii, Ivett



6 megjegyzés:

  1. Annyira szép, karakán kollekció lett, hogy szerintem vétek lenne kihagyni, pláne így a jó idő kezdetén. Én tuti be fogok szerezni pár lakkot, intenzív színekben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, erre a tavaszi-nyári időszakra egy igazán jó kollekció, az tuti..:)

      Törlés
  2. nálunk ez már kapható,sajnos semmi sem jött be élőben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igeen? :S
      Én azért kíváncsi vagyok rá..:)

      Törlés
  3. Megmondom őszintén, hogy nekem eléggé unszimpatikus ez a Rita Ora, nem szeretem az ilyen harsány jelenségeket. Ez a kollekció kicsi snassz lett, van egy-két lakk ami nem rossz, de minden más elég jellegtelen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs bajom vele, szeretem a zenéit is..:)
      Én ahogy feljebb is írtam, a lakkoknál picit vártam egy-két extrémebb darabot is, viszont szerintem nem lett annyira rossz kollekció, de persze nem vagyunk egyformák...:))

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )