Follow my blog with Bloglovin

2014. április 26., szombat

Moyra Vivid Sand | Power Pink Teszt

A mai napra körömlakk teszttel készültem, és elég sűrűn lesz mostanában ilyen, mert rengeteg szépség van,amit be szeretnék Nektek mutatni, remélem nem bánjátok...:)
Nemrég kaptam kézhez ezt a csomagot, a cuki pink dobozkában Moyra körömlakkok lapultak, méghozzá három kiadásból: Sand, Sugar Sand és Vivid Sand. Mindegyik tehát homoklakk, amiket én mostanság nagyon megkedveltem.


Nagy gondban voltam, hogy melyik is legyen az első áldozat, de végül a pink mániámnak köszönhetően a képen látható első lakk került először a kezeim közé,vagyis a körmömre :D


Mikor megláttam a Vivid Sand kiadást, akkor egyből felcsillant a szemem, hiszen neon és homok finish együtt, mindkettőért oda vagyok, így párosítva pedig még talán egy lakkom sem volt eddig. 

A körömlakk külseje nem változott, ugyanaz a már megszokott moyra design, a kupakon lévő matrica jelzi a kollekció nevét. A hátulján megtaláljuk a fantázia nevét,amit ha jól emlékszem, akkor eddig nem igazán párosítottak hozzá, de az újabb lakkok mindegyikén találunk, ez nekem különösen tetszik, szeretem a frappáns, találó fantázia neveket a lakkokhoz. Szóval ő a Power Pink nevet viseli, a sorszáma pedig 719.

Az ecsete közepesen vastag, a vége egyenesre vágott, nekem nem okozott gondot, a lakk felvitele, pedig egy picit sűrűbb állaga van, de szépen fel tudtam vele kenni a körmömre.

Na és a színe, az valami elképesztően gyönyörű...egy ilyen neon pink színnel teljesen le tudnak venni a lábamról, ha csak egy színt kellene viselnem egész életemben, akkor valószínűleg ez lenne az.
Az üvegben rengeteg mikrocsillám rejtőzik,viszont mikor felkerül a lakk a körömre, akkor szép lassan nyoma veszik, és száradás után csak picit észrevehető. De még akkor is csodás a látványa, nézzétek csak:


Két közepesen vastag réteg elég a tökéletes fedéshez,  száradási ideje pedig nem meglepően igen gyors.
A gyűrűs ujjamra a Moyra Nr.3-as számú fehér lakk került két rétegben, és felavattam a Catrice Holographic Flakes Top Coat-ot, ami igazán szuper fantázia nevet kapott-C01 Holo Is The New Yolo-,és tele van rengeteg kisebb-nagyobb fóliadarabkával, amik a szivárvány minden színében pompáznak. Már most imádom..:)



Ezután nem mondok el nagy titkot, hogy engem teljesen lenyűgözött ez a körömlakk, élőben is úgy fest, ahogyan elképzeltem. Az elkövetkezendő időszakban szerintem sokszor fogok utána nyúlni, főleg nyáron a napbarnított bőrrel igazán csodás látvány lesz..:)

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek a Moyra körömlakkokat?
Mit szóltok a legújabb kollekciókhoz?
Melyik körömlakk legyen a következő áldozat? :)

A terméket tesztelésre kaptam, de ez cseppet sem befolyásolt a véleményem leírásában, na meg a képek úgyis magukért beszélnek..;)

Puszii, Ivett





9 megjegyzés:

  1. Hű, a mindenit, ez aztán az élénk szín! :)

    VálaszTörlés
  2. kell ez a neon pink.nagyon brutál

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép. :)
    ami eddig van Moyrám, azokat nagyon szeretem. Nagyon tetszenek a pasztell homok lakkok.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, nagyon brutális ez a szín! :)
    A Moyra nagyon belehúzott mostanában :D

    VálaszTörlés
  5. nekem a party pink 711 van meg ebből a kollekcióból, hasonlít rá nagyon :) Nagyon szép szín <3

    VálaszTörlés
  6. Én magamtól nem vennék neon lakkot, de ettől függetlenül tetszenek így képeken :) tetszik a gyűrűsujj díszítése is :)

    VálaszTörlés
  7. Szia, ma fedeztelek fel :)
    Nekem is megvan ez a Moyra, ill. a Sunflower is, utóbbi tartósabb, de mindkettő gyönyörű. Fele lakk-készletem Moyra, mert elég gyakran útbaesik a boltjuk :)
    Sugar Sand is nagyon érdekel. Ezek a homoklakkok piszok gyorsan fogynak az üvegből.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )