Follow my blog with Bloglovin

2014. április 25., péntek

Elfogyott! 6.

Sziasztok! Ismét összegyűlt néhány flakon, ami csak arra vár egy szatyorban, hogy megírjam róla a véleményem, és aztán búcsút is intek nekik! Természetesen van,amiket újra is vettem azóta, de van,aminél ez eszembe sem jutott.
Nos, lássuk,hogy miket is használtam el bő két hónap leforgása alatt, és hogyan is teljesítettek:




Head&Shoulders sampon aloe verával: Mivel korpásodásra hajlamos a fejbőröm, így szinte mindig van itthon ilyen sampon, viszont nem minden hajmosáskor használom, csak mikor épp szükség van rá. Nekem bevált, az illata is kellemes volt ennek a fajtának, bár most az almás változatot használom, de ha egyszer úgy adódna, akkor szívesen újravenném.

Clearasil Daily Clear arctisztító és maszk egyben: Kifejezetten pattanásos-miteszeres bőrre ajánlják, akár napi használatra is,amit én soknak találtam, így heti 2-3 alkalommal használtam. Igazából a hatása nem volt szemmel látható, inkább egy átlagos arctisztítónak mondanám, de semmi több. Picit többet vártam tőle, de így nem venném újra.

Fa Cream&Oil  tusfürdő kakaóvajjal és kókuszolajjal: Az illata egész kellemes, mondhatni sokáig érződött, és nem szárította a bőröm. Nem szoktam Fa tusfürdőket használni, de elégedett vagyok ezzel a fajtával.Ha nem lenne itthon még 50 darab tusfürdőm, akkor talán újra is venném :D 

Eveline micellás arclemosó: Több helyen is olvastam, hogy meg vannak vele elégedve, ezért habozás nélkül tettem a kosaramba. Végül csalódtam benne, nekem nem vált be, a sminket nehézkesen szedte le, pedig a micellás arclemosóknál ez nem így szokott lenni,ezért is szeretem őket. Ezt a fajtát biztos hogy nem fogom újravenni, maradok a Garnieresnél.

Alverde arctisztító tonik iszappal: Még DjKaty youtube videójában láttam ezt a tonikot, és felkeltette az érdeklődésemet, így megvettem. Az első néhány használat alatt majd elkábultam az erős alkohol szagtól-mivel alkoholt tartalmaz-de most már észre sem veszem ezt az erős illatot. És annyira beleépült az arcápolási rutinomba, hogy már a harmadik flakonnal vettem belőle tartalék gyanánt. Csak ajánlani tudom, viszont csak vegyes és zsíros bőrre!

Bebe Quick&Clean arctisztító és sminklemosó: Róla már irtam tesztet ITT, aztán feledésbe merült, végül nemrég szerettem volna megint használni, de már megromlott sajnos. Arctisztításra nekem megfelelt, lehetséges, hogy újra is venném..



Catrice Liqiud Liner: Sminkeléskor mindig használok valamilyen szemhéjtust, így több fajta is megtalálható a nesszeszeremben. Leginkább ezt a folyékony filces változatot használom, és nagyon fontos számomra, hogy könnyen kezelhető legyen,mert különben bénázok vele rendesen. Mit mondjak, elhasználtam, de nem voltam vele tökéletesen megelégedve. Aki a könnyen kezelhető folyékony tusokat kedveli,mint én,annak nem ajánlanám, és szerintem én sem veszem újra.

Dove Original izzadásgátló spray: Imádom ezt a púderes dove illatot, ami az original termékekre jellemző. A hatása átlagos, bár én nem vagyok extrémen izzadó típus, nekem tökéletesen megfelel. Időnként mindig újraveszem, de nem ezt használom állandó jelleggel. 

L'oreal micellás arctisztító:Az első micellás arctisztító,amit kipróbáltam, és engem meggyőzött teljesen! A sminket szépen leszedi, arctisztításra már kevesebbet használtam, mivel nem az én bőrtípusomra ajánlott, hanem száraz/érzékeny bőrre. Szívesen újravenném, viszont per pillanat a Garnierest használom, ahogy már említettem is, amit szerintem jobban megéri megvásárolni, és a hatásuk ugyanaz.

Balea fügés-csokoládés tusfürdő és testápoló:Én sem tudtam neki ellenállni, mikor még talán az előző télen kiadták ezt a macaronos dizájnos, fügés-csokis tusit és testápolót. Oda vagyok télen az ilyen illatokért, és sajnáltam is akkor használni, inkább csak szagolgattam, de most ezen a télen elfogyasztottam őket, mielőtt még megromlana :D Mivel limitált kiadás, ezért nem tudom újravenni, viszont a márka mindig előrukkol valami szuper illatcsodákkal, ezért nem is bánom annyira.

Ti használtátok valamelyik terméket/termékeket ezek közül?
Ha igen, mi a tapasztalataitok róla?
Van olyan termék, ami felkeltette az érdeklődéseteket, és szívesen kipróbálnátok?

Puszii, Ivett


4 megjegyzés:

  1. Ilyen Baleás fügés-csokis testápolóm nekem is volt, és imádtam. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is használtam már a Catricenek a tusát, és nekem is ilyen tapasztalataim voltak vele. Valahogy mindig ezzel a tusommal bénáztam! :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de izgultam, hogy mi lesz a tonikkal kapcsolatos véleményed! Örülök, hogy bevált Neked, az én száraz bőröm is nagyon szereti még mindig, bár nem használom mindennap. A csokis-fügés tusfürdőt én is nagyon szerettem, szerintem az egyik legjobban eltalált illatuk volt :-)

    VálaszTörlés
  4. Úgy szeretem ennek a dove deónak az illatát én is. :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )