Follow my blog with Bloglovin

2014. április 1., kedd

Catrice Luxury Lacquers - Sand'Sation | C03 Sandhopper TESZT

A catrice kiadott egy csak körömlakkokból álló limitált kiadást,ami a Luxury Lacquers névre hallgat, és összesen 24 körömlakkból áll.Négy különböző finishű lakkot találunk, név szerint Holomania; Chamelon; Sand'sation; és Million Brilliance
Bevallom őszintén, hogy addig fel sem figyeltem rájuk igazán, amíg nem találkoztam velük élőben. Főleg mikor megláttam, hogy nálunk már leakciózták, így biztos voltam benne, hogy hazajön velem egy-két darab. Végül összesen két darabot választottam, igaz a másikat kicsit később vettem meg, de jól elnéztem, mivel sand lakkot szerettem volna, erre a sima csillogós változatot vettem meg. 
Egyébként el kell hogy mondjam, imádom a márka körömlakkjait, viszont csak a másik városban tudom őket beszerezni, ezért ritkábban csábulok el rájuk, és nincs még akkora nagy gyűjteményem belőle.De ami késik az nem múlik ugyebár.:P

A mai poszt főszereplője az először megvásárolt homoklakk lesz, amit már többször is  viseltem,ebből már rájöhettek, hogy nagyon megkedveltem és hogyha kíváncsiak vagytok rá, hogyan is teljesít, akkor olvassatok tovább:



A külsőről nem tudok sok újdonságot elmondani, az üvege ugyanolyan,mint a márka többi lakkjának, duci, henger alakú. A kupak mérete megegyezik az üveg méretével, fekete színű, és a tetején megtaláljuk a márka nevet, ez nekem kifejezetten tetszik.
Az üvegen az írás ezüst színű, némi holo hatással, ami majd látszani fog a képeken is.
A hátulján találjuk meg a finishét-Sand'sation-alatta pedig a sorszámát, és a fantázia nevét: c03 Sandhopper.
Az üvegen feltüntették, hogy javasolt két rétegben használni a lakkot.
Az üvegben összesen 10 ml mennyiség van, el leszek vele egy darabig biztosan.
Az ecsete széles,lapított, lekerekített véggel, nagyon kedvelem ezt a fajtát, szépen tudok vele dolgozni.
Az állaga picit sűrűbb, de könnyen eloszlik a körmön, szépen fel lehet kenni.

A színét leginkább türkiznek mondanám, ami tele van rengeteg mikro csillámmal, ami itt a képeken leginkább ezüstnek látszik de élőben inkább arany színű.
A tökéletes fedés érdekében tényleg elkél a két-három réteg, viszont ahogy ezt már a homok finishtől megszokhattuk, extra gyorsan szárad, ezért nincs gond vele.

Na de ennyi elég volt a beszédből, most már beszéljenek a képek:



Gyönyörűen csillog, főleg közvetlen napfény mellett.


Hát nem gyönyörű? :)

Nagyon megkedveltem a homoklakkokat, már kezd szép kis gyűjteményem lenni belőlük, de bátran állíthatom, hogy ez az egyik legszebb darab köztük.
Imádom, ahogy csillog, tényleg csak úgy szikrázik, főleg a napfényben, és ezzel nagyon le vett a lábamról.

Egy darabig úgy hallottam, hogy otthon nem kapható majd ez a limitált kiadás, de nemrég kikerültek a drogériák polcaira, ha jól tudom akkor leginkább a Müllerben lehet megtalálni. Szóval ha Nektek is megtetszett ez a szépséges darab, amit csak ajánlani tudok, akkor be tudjátok szerezni. :)

Nektek hogy tetszik?
Van kedvenc körömlakkotok ebből a limitált kollekcióból?
Esetleg be is szereztétek már valamelyik lakkot?


Puszii, Ivett






10 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )