Follow my blog with Bloglovin

2014. március 31., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! A márciusi hónap is eltelt, holnap már április elsejét írunk.Tegnap átálltunk a nyári időszámításba is, bár én teljesen elfeledkeztem róla, még szerencse, hogy szinte mindenhol átállt magától az óra,bár ezért picit időzavarban is voltam :D Mostanában nem igen unatkozok, ez sajnos meglátszik a blogon is, de természetesen nem feledkezek el róla, és ahogy tudok, próbálok előre is dolgozni, ha úgy van időm. Pedig rengeteg megosztani valóm van veletek, de ami késik, az nem múlik ugyebár...:)

A hétre viszont hoztam ismét egy adag vidám,hangulatos, inspirációs képet válogattam össze, remélem tetszeni fog Nektek:

Gyönyörű virágcsokor tulipánból. Most jöttem rá, hogy mennyire is kedvelem ezt a virágot :)

Helló április! És egyre jobb idő...:)

Annyira hangulatos ez a nappali..

Romantikus outfit.

Ezeket a szépségeket én is ilyen rendben tartanám :P

Nagyon rákaptam most erre a neonos barackszínre, az ezüst csillogással egyszerűen mesés. *.*

Az ékszereket és a táskát is elfogadnám..

Heti bölcsesség!

Heti cukiság, Kukucs :)

Nagyon megtetszett az azték mintás leggings, tervben van a beszerzése..:)

A parfümnek biztosan isteni illata van,olyan jó az üvege is. :) A pulcsi is jöhetne, és természetesen az óra, és az Essie lakk is..

Heti sminkötlet: Ismét egy gyönyörű sminkre bukkantam, szerintem nincs is mit hozzáfűzni...*.*

Heti frizuratipp: Low ponytail. Így kép alapján nagyon bejön, de eddig ritkán hordtam így a hajam..

Heti DIY ötlet: Készíts virágokkal teli hajdíszt! Nagyon tetszik a végeredmény,biztos,hogy a hajban is nagyon jól mutat.

És a végére pedig egy nagy adag pink macaron csodát hoztam.

Szép hetet kívánok Nektek!

puszii, Ivett










11 megjegyzés:

  1. ó,ezek a képek
    tényleg nagyon cukrok :DDD
    az az aszték leggings nagyon jó,majd újságold el,hol veszel olyat :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlom, hogy nézd meg a Tally Weijlben, ott láttam már ehhez hasonló mintás leggingseket! :)

      Törlés
  2. Milyen szépek ezek a képek, igazán tavasziasak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, szerintem is! : ) Örülök, hogy tetszenek! : )

      Törlés
  3. Szuper kis képek, szép hetet! :)

    VálaszTörlés
  4. Minden tetszik, főleg az a nappali most :D de az outfitek, a haj, a smink és a mani is :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki az a hajbavaló! *.*

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )