Follow my blog with Bloglovin

2014. március 24., hétfő

Essence Love Letters nail polish 01 Rosy In Love TESZT

Valamelyik nap körbenéztem a helyi Rossmann-ban, és az akciós kosárkában megpillantottam néhány essence Love Letters és Kalinka trend kiadásból néhány terméket, mindössze 95 centért. Gyorsan meg is néztem, hogy mi a kínálat, és végül egy türkiz szemhéjfestéket, és ezt a körömlakkot hoztam haza.

Mikor megjelent ez a trend kiadás,már akkor nagyon tetszett ez a lakk, de bevallom, hogy a krém finishe miatt végül nem vettem meg,mert nem éppen a kedvenceim. Nehéz olyan darabot kifogni,ami nem,vagy csak egy leheletnyit csíkozódik, és nem kell belőle minimum három réteg..
De gondoltam,ennyi pénzért nem sokat veszíthetek, és a színe bizony nagyon is tetszett, így mégis csak megvettem.Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mik a tapasztalataim vele kapcsolatban,akkor olvassatok tovább :)


A külseje igazán cuki, az üvege kicsike, vékony,henger alakú,és néhány régebbi trend kiadásnál már találkozhattunk ezzel a formával. 
A kupakja és az üvegen lévő írás is ezüst színű. Az üveg hátulján megtaláljuk többek közt a sorszámát-fantázianevét is: 01 Rosy In Love
Mivel említettem, hogy elég picike az üvege, így összesen 7 ml lakk rejtőzik benne. Nem olyan nagy mennyiség, de azért egy darabig biztosan elég lesz.
Az ecsete közepesen vastag,a vége egyenesre vágott, nekem gondot nem okozott a felkenésben,maximum a körömágynál nem lett tökéletes, ott korrigálni kellett.

Na de most térjünk rá a lényegre. Az állaga picit folyósabb, de nem zavaróan.
Kíváncsi voltam rá, hogy hány rétegre lesz majd szükségem, de pozitívan csalódtam most, mivel két közepes réteggel az alábbi képeken lévő eredmény érhető el:


A színe leginkább púderrózsaszín, egy igazán tavaszias, pasztell szín.


Szerencsére nem csíkozódott, és a színe is ugyanolyan,mint az üvegben. És ha ez még nem lenne elég, a száradási ideje is egész jó, gyorsan megszáradt. 

Önmagában is nagyon tetszik, de most feldobtam egy Hello Kitty matricával, amit a Born Pretty oldalról nyertem még tavaly.


Összességében örülök, hogy végül megvettem ezt a lakkot, egy szép pasztell rózsaszín színű, krém finishű lakk, ami nem csíkozódik. 

Ha megtetszett Nektek is, akkor még szerintem be lehet otthon is szerezni, mivel még nem olyan rég jelent meg ez a trend kiadás.

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek a krém finishű lakkokat?

Puszii, Ivett




7 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )