Follow my blog with Bloglovin

2014. március 7., péntek

Spring Wishlist




Utoljára ha jól tudom, akkor tavaly ősszel írtam kívánságlistát, a téli időszakra szinte mindenem megvolt, ezért akkor nem vásárolgattam annyira. Viszont most tavasszal szerintem ezt bepótolom, mert össze szedtem jó néhány dolgot, amit ebben az évszakban szeretnék beszerezni:

Vidám, mintás, tavaszi sál/körsál: Ezt szerintem nem is kell magyaráznom, tavaszra kötelező darab számomra. Imádom a sálakat, viszont kevés darabom van belőle, mert nagyon nehezen találok egy olyan darabot, ami megdobogtatja igazán a szívem. De az alábbi képen látható cuki virágmintás körsálért oda vagyok! :)

Tally Weijl

Statement nyaklánc: Még egy olyan kiegészítő, amiből sosem elég, és mindig van egy újabb darab, ami megdobogtatja az ember szívét, és nem tud neki ellenálni. Én most ezt a darabot szemeltem ki, de szerintem  nem ő lesz az egyedüli áldozat :D
Ebay ITT

Designer napszemüveg: Elhatároztam, hogy most már meglepem magam egy igazi napszemüveggel, mert eddig az olcsóbb napszemcsik híve voltam, ami lehet hogy inkább árt a szememnek, minthogy védené az UV sugárzástól. Egy ilyenre pedig egyszer kell beruházni, úgy gondolom, és ezért nem sajnálok most már kiadni érte több pénzt. Csak online rendelni napszemüveget elég nehéz, és igen csak félek majd tőle, hogy nem áll jól majd, ezért még vagy százszor átgondolom majd, hogy melyiket is válasszam.
Guess/ MK



Egyszerű, sötét farmernaci: Úgy gondolom, hogy ez alap darabnak számít a  ruhatárban, és nekem a régebbi már nagyon kifakult, így muszáj volt az utódját megkeresnem, és őt már be is szereztem,úgy hogy ezt már ki is pipálhatom.
Tally Weijl

Mintás szoknya: Igazából ő nem volt annyira kívánságlistás, de mikor néztem a Tally Weijl honlapját, megakadt rajta a szemem, és eldöntöttem, hogy ez KELL nekem :D
Tally Weijl

Magassarkú pipellők: A gyengéim a magassarkúk, szerintem még a századik pár után is azt mondanám, hogy még mindig nincs elég belőlük. Több színben vennék, többek közt most a királykék, és a piros színűek tetszenek, de még nem találtam belőlük álomdarabot, viszont a nude darabok is nagyon megdobogtatják a szívem, az alsó két képen lévő cipellőket szívesen magaménak tudnám :D



Catwalk/ Deichmann


Nike Air Max cipő: A hétköznapokban persze nem mindig viselek magassarkút,úgyhogy egyértelmű, hogy egy sportos darabnak is kell lennie, viszont a kedvenc sportcipőm, ami lassan 3 éve hű társam, sajnos megadta magát, így be kell szereznem egy másikat. Mindig is a nike cipők tetszettek a legjobban, és most őt szemeltem ki magamnak:
Nike Air Max 90

Real Techniques ecsetszett: Annyi jót hallottam róluk, szívesen beruháznék erre a készletre.



Szépségápolás terén még  néhány lakkot szúrtam ki magamnak, a China Glaze tavaszi kollekciója így képek alapján nagyon bejövős, szívesen vennék belőlük egyet-kettőt:
China Glaze.

Nos, ez lett volna az én tavaszi kívánság listám, ha sikerül mindent beszereznem róla, akkor igazán boldog leszek, viszont a pénztárcám már nem annyira :D

Nektek van már tavaszi kívánságlistátok?
Mit szeretnétek beszerezni ebben az évszakban? :)

Puszii, Ivett







12 megjegyzés:

  1. a napszemüveggel érdemes vigyázni. viszont erre van jó tippem: egy boltban vagy kettőben megnézed mi tetszik,felírod a számát és megrendeled.
    anno az armani napszemcsimet igy rendeltem,jóval olcsóbban mint a boltban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tényleg jó ötlet, viszont itt a közelben nem tudom hol lehet ilyen napszemcsiket venni..:S viszont most találtam egy szupi oldalt, ahol viszonylag jó áron lehet hozzájutni ezekhez:
      http://www.framesdirect.com/

      Törlés
    2. Az olcsó napszemüvegektől nem kell félni, most már mindegyiknek kötelező 100%-os UV védelmet nyújtani. ha szeretnél biztosra menni, akkor bármelyik optikában pár perc alatt ingyen megvizsgálják. Én már kipróbáltam egyszer egy olcsó h&m-es darabbal, szerencsére átment a teszten.
      Itt van egy, a témát megcélzó cikk:
      http://napszemuveg.blog.hu/2012/05/30/bemertuk_a_gagyit
      Amin rajta van a tanúsítvány, és ez lényegében minden fast fashion bolt szemüvegéről elmondható, attól elvárható, hogy 100% védelmet nyújt.
      Ez wikipediáról:
      "A jó napszemüveg teljesen kiszűri az UV sugarakat. Az egyszerűbb napszemüvegek a 380 nm alatti sugarakat szűrik ki, a jobb minőségű napszemüvegek (ezeket „UV 400” jelzéssel látják el) 400 nm alatt minden sugárzást kiszűrnek. (angol jelöléssel 100% UV protection)"
      Ezt csak azért írtam le, mert szerintem ez egy hasznos info, én is csak azután kezdtem el olcsóbb napszemüvegeket venni, hogy ez kiderült.

      Nekem az elsőnek vett napszemüvegem egy drágább darab, nem designer, de optikában vettük, kb 20 ezerért, amikor kontaktlencsét kaptam. Azóta viszont mindig csak 1-2 ezerért vettem, szeretem, hogy cserélgethetem őket, és hogy nem kell kincsként tekintenem rájuk.:) Bár némelyiket annyira szeretem ártól függetlenül, hogy biztos nem örülnék, ha elveszne vagy eltörne.

      A statement nyaklánc nagyon szép, az ára is tetszik, köszi a linket. :)

      Törlés
    3. Kedves anna689!
      Köszönöm szépen az infókat, a link is nagyon hasznos volt, nem is gondoltam volna, hogy az olcsóbb darabok is ilyen jól teljesítenek, bár azért van kivétel persze.
      A nyaklánc szerintem is szuper áron van, örülök, hogy tudtam segíteni! :)

      Törlés
  2. pont ezt a szoknyát láttam ma a Tallyban. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna mostanában nem jártam a Tallyban, de remélem én is hamarosan össze futok vele, kíváncsi vagyok rá, hogyan fest élőben! : )

      Törlés
  3. Én is nagyon rákattantam ezekre a szép tavaszi mintás sálakra, olyan vidámak, minden szettet feldobnak. :)

    http://fashion-by-asu.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Elég sok mindent elfogadnék innen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Remélem sikerül beszereznem mindent! :) Bár amióta megírtam a posztot, találtam még néhány dolgot...:D

      Törlés
  5. Szia :) Megjelöltelek egy kihívásban. Remélem te is elkészíted:
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html#comment-form

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy, hogy rám is gondoltál! :)
      Amint lesz időm, el is készítem a kihívást! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )