Follow my blog with Bloglovin

2014. március 3., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Ismét egy újabb hét elé nézünk, és hétvégén végre beléptünk a tavasz első hónapjába is. Tudom, hogy még nem lesz egyből húú de jó idő, de reménykedek benne, hogy azért fokozaton melegszik az időjárás majd.  Annyira imádom ezt az évszakot, jó látni, ahogy feléled a természet, megint zöldbe borulnak a fák, virágok nyílnak, és még sorolhatnám. Ilyenkor az életkedvem is a maximumon van, nagyobb kedvel csinálok bármit, és ez jó érzéssel tölt el. Ti hogy vagytok vele? :) Vártátok már a tavaszt?
A hétre is készültem inspirációs képekkel, remélem tetszeni fog nektek! :)

Végre! Az első tavaszi hónap, már vártunk! :)

Már alig várom, hogy élőben is megcsodálhassak ehhez hasonló szépséges rózsabokrokat, és egyéb virágokat! :)

Egy ilyen fincsi, és egészséges reggelivel csakis jól indulhat a nap! :)

Na ezt a farmeringet igazán elfogadnám, annyira feldobja a csipke díszítés, jól eltalálták!

Heti cukiság :) A fehér cicusokért oda meg vissza vagyok, hogy néz azokkal a picurka szemeivel..:)

Heti bölcsesség.

Nekem is megjött a kedvem a virágmintás manihoz, de ehhez hasonló műalkotást nem igazán tudnék készíteni sajna..gyönyörűséges..*.*

Igazi tavaszi, virágmintás outfit. :) A nude platformos cipő már régóta a kívánságlistámon van, de még nem találtam meg a tökéletest belőle..viszont ez nagyon bejön.

Imádom a pirosítókat, szívesen beruháznék rájuk, csodásak egytől egyig! *.*

Most már tényleg rájöttem, hogy a gyűrűk a gyengéim. Hát nem csodásak?! 

Heti sminkötlet: Matt pink ajkak...valami mesés, nem? :)

Heti frizuratipp:Hmm, ezt még talán én is eltudnám magamnak készíteni..:) Egyszerű, és nagyszerű frizura.


Heti DIY ötlet: Így is fel tudjuk dobni a megunt ingünket! Igazán ötletes, de vajon a mosást hogy bírhatja? :D

És a végére pedig eperrel díszített muffinos édességet hoztam :)

Szép hetet kívánok Nektek, csajook! :)

Puszii, Ivett








2 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )