Follow my blog with Bloglovin

2014. március 17., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Ismét elrepült egy hét, és épp hogy örvendeztünk  a tavasz első hónapjának, már a közepénél járunk. Az időjárás is egész elfogadható errefelé, és belegondolni is rossz, hogy pár éve a március 15.-ét még térdig a hóban taposva ünnepeltünk, szerencsére ez most nem fordult elő. Bár még a picit vastagabb kabátomat nem tettem el a szekrény mélyére, de reménykedek benne, hogy hamarosan azért elköszönhetek tőle egy darabig. Bár mondjuk ha így repül az idő,akkor már csak azt fogom észrevenni, hogy egy topban és rövid naciban szaladgálok majd...:D 
Remélem, hogy így lesz majd,mert nagyon várom a nyarat, mivel akkor megyek haza, végre kikapcsolódhatok egy picit, szívhatom a friss magyar levegőt, nagy traccspartikat csinálhatunk a barátaimmal,tervben van egy kis Balatonozás is,na szóval unatkozni tutira nem fogok..:)

Na de elég is volt az elmélkedésből,erre a  hétre is serényen keresgéltem az inspirációs képeket, remélem tetszeni fog nektek:

Most már tagadhatatlanul is tavasz van, hiszen ilyen látvány fogad, ha kimegyek a szabadba: virágba borult fák.:)

Iszonyatosan jópofa,nem igaz? :)

Erre a hétre nem egy álomszobát, hanem egy igazán hangulatos nappalit hoztam.

Csini, elegáns outfit.

Első pillantásra beleszerettem..*.*

Ha ez mind a tulajdonomban lenne...*.* Najó,megelégednék a szívecskés pirosító-bronzosító párossal is, nagyon megtetszettek..

Heti cukiság. :)

Heti bölcsesség. Ez így van :)

Az ékszerek..*.* és a vidám színű pulcsi is tetszetős.

Még egy outfit. Az a farmering...most már nekem is be kell szereznem egyet!

Heti sminkötlet:Egyszerűen gyönyörű..*.* Ohh, bárcsak én is így tudnék sminkelni..

Heti frizuratipp: Első látásra hajszálka fonásnak hittem, de ahogy megnéztem a többi képet,rájöttem,hogy mégse. Pedig a végeredmény ahhoz hasonlít szerintem. Mindenesetre egyszer kipróbálom :)

Heti DIY ötlet: Annyira jó ötletnek tűnik,előbb-utóbb tutira elkészítem.

A végére pedig az elmaradhatatlan édességadag...

Szép hetet kívánok Nektek!

Puszii, Ivett














1 megjegyzés:

  1. Hangulatos képek, az utolsó meg elég rendesen kiütött most, keresek is valami édességet :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )