Follow my blog with Bloglovin

2014. március 25., kedd

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Bár picit megkésve, de ugyanolyan lelkesedéssel készítettem el nektek ezt a bejegyzést.
A hétvégén volt néhány szabadnapom, és el is terveztem, hogy neki állok néhány poszt megírásának, de aztán végül nem így alakult. Bánom is meg nem is, mivel egy hirtelen ötlettől vezérelve meglátogattuk Hollandiát, azon belül is Amszterdamba vezetett az utunk a barátommal, és néhány kollégájával. Már egyszer jártam ott, így tudtam, mire számíthatok, a város csodás, viszont elsősorban nem a látványosságairól híres ugyebár. Kattintgattam néhány képet, nem tudom, hogy kíváncsiak vagytok-e rá, egy kis élménybeszámolóra esetleg. :)
Remélem nektek is jól telt a hétvégétek! :)
Az utolsó márciusi héthez érkeztünk, egy hét múlva már április elseje lesz, gyorsan elrepült ez a hónap is..
Na de térjünk is rá a heti inspirációs képekre:

Mesés tavaszi virágkoszorú

Ezt így holnap reggelre kérném az ágyikómba..:)

Csodásak..

Tökéletes outfit.

Csodás sminkasztal.

Ilyen kilátás mellett én is szívesen pancsolnék..:)

Ez a manikűr egy remekmű..*.* Kedvem támadt ezekhez a tavaszi pasztell színekhez :)

Első látásra szerelem..*.*

Heti bölcsesség.

Heti cukiság. :)

Egy picit, vadabb, dögösebb outfit.

Mennyi gyűrű..ajjaj..*.*

Heti sminkötlet: A szemsmink mesés, és a korall rúzs is igazán tetszik.

Heti frizuratipp: Hercegnős frizura.*.*

Heti DIY ötlet: Készíts magadnak egyedi képkeretet!

És a végére egy csupa csokis tortaszelet..nyamii


Szép hetet kívánok Nektek!

Puszii, Ivett













2 megjegyzés:

  1. Szuper képek, mind tetszik :) Én kíváncsi lennék a hollandiai élménybeszámolóra is :)

    VálaszTörlés
  2. Ízléses képek! Az ecsetes-pirosítós a kedvencem! :-)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )