Follow my blog with Bloglovin

2014. március 12., szerda

Egy kis személyes | Ismerjük meg egymást!

Pár napja láttam az első ilyen jellegű bejegyzést, de mára szinte már lavinaként söpört végig a blogszférában-na nem azért írom ezt, félre ne értsétek,mintha zavarna, ugyanis személy szerint kedvelem az efféle személyesebb bejegyzéseket olvasni,ezért nagyon jó ötletnek tartom ezt a kezdeményezést.
Igazán jól esett, hogy három bloggerina társam is gondolt rám, és engem is meginvitáltak erre a játékra, még egyszer köszönöm Nektek, Nikkii, Fanni, és Betti! : )

A feladat a következő:

-Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
-Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
-Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be őket a blogodba.
-Értesítsd őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukon.

1.Van néhány függőségem, egyrészt nem tudok kávé nélkül létezni, reggel felkelés után egyből a kávés pohár után nyúlok.Az erős, úgymond fekete kávét nem szeretem, inkább a kávékülönlegességekért vagyok oda, de nagyon. A másik gyengém az édességek, nagyon édesszájú vagyok, próbáltam már leszokni róla, vagy minimalizálni legalább egy picit, de eddig nem jártam sok sikerrel. Viszont baromi nagy szerencsém van, hogy ez az alakomon nem látszik...


2. Kiskoromban divattervező szerettem volna lenni,majd később ügyvéd, de ezek közül egyik sem valósult meg, és ma már egyik se lennék. Egy ideje viszont elhatároztam,hogy profi sminkes szeretnék lenni, és nagyon remélem, hogy egyszer valóra válik..:)


3.A kedvenc színem a rózsaszín, és többek közt a ruhatáramban is eléggé jelen van ez a szín, de most már próbálok nem elcsábulni  rá, és inkább más színeket becsempészni a gardróbomba.


4.Szeretek mozogni, viszont sajnos nem sportolok állandó jelleggel semmit. Vannak időszakok,mikor eljárok futni, vagy neki állok itthon videókra edzeni, de a nagy elhatározás és lelkesedés egy idő után valamiért elmúlik...



5. Imádom az otthonomat rendezgetni, feldobni, legyen az akár egy apró dísz, egy kép a falon, vagy akár egy új ágyneműhuzat. Nagyon törekszek arra, hogy minél hangulatosabb, és otthonosabb legyen az összkép.


6.A különféle cukiságokkal meg lehet venni engem nagyon is,legyen az akár egy muffinos ajakápoló, vagy fagyis körömlakk..


7. Nagyon könnyen zavarba hozható személyiség vagyok, és ezt a tulajdonságomat ki nem állhatom. :D

Most ezek a dolgok jutottak eszembe rólam, jók ezek a bejegyzések,mert egy picit önismereti tréning is egyben szerintem.

Akiket pedig játékra invitálnék:
Beauty L'amour
Bikira blog
Divat,szépség,és a többi
Mannakörmök.
Mdollas Nails
Lora in Nailwonderland
Wish for beauty

Csajok, várom a ti posztjaitokat is!

Szép estét!

Puszii,Ivett






5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, aranyos vagy! :) Hamarosan ki is töltöm majd :)
    Sok mindenben hasonlítunk, haha, az utolsóban is :D de én már megtanultam olyan pókerarcot vágni, hogy csak na :D

    VálaszTörlés
  2. A cuki dolgokért én is oda vagyok, könnyű elcsábulni rájuk :3 és persze nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm :))))) elkészítem én is:)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )