Follow my blog with Bloglovin

2014. március 16., vasárnap

Kitchen Time #2 | Csodás csokis muffin

A sorozatot ismét egy desszerttel folytatnám-nem tehetek róla, szeretem a finomságokat- remélem nem bánjátok. Amikor ismerősök jönnek hozzánk, vagy épp fordítva, akkor szívesen készítek mondjuk muffint, mert ugyebár hamar kész van, istenien néz ki, és rengeteg változatban el lehet készíteni.
Utoljára egy extrán csokis változatot választottam, a végeredmény pedig ez lett:


Elkészítése:

Hozzávalók:
-5 dkg hagyományos kakaópor
-5 dkg tört étcsoki
-15 dkg liszt
-2 tojás
-15 dkg vaj
-15 dkg cukor (én itt barna cukrot használtam épp)
-3 ek. baracklekvár
-fél csomag sütőpor

Az elkészítése roppant egyszerű, így még szerintem elrontani sem lehet!
A hozzávalókat összekeverjük egy tálkában, majd muffin formákba (a papír háromnegyedéig) adagoljuk egy kisebb kanál segítségével. Nem kell megijedni, hogy egy viszonylag masszívabb,sűrűbb állagú tésztát kapunk, nem lesz vele gond.
Előmelegített sütőben, 170 fokon körülbelül 20-25 percig sütjük.

Egy tanácsot adnék: a tálkában maradt maradék tészta ugyan nagyon fincsi, de ne legyetek túl mohók,mert megüli a gyomrotokat! Tapasztalat...:D

Remélem ti is kedvet kaptatok az elkészítéséhez, én tényleg csak ajánlani tudom!

Szeretitek a muffint? :)
Melyik a kedvenc variációtok? :)

Puszii, Ivett



3 megjegyzés:

  1. Mi is imádjuk a csokis muffint, habár mi kicsit máshogy, töményebben készítjük. De ez is nagyon guszta, biztos isteni volt :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a sima kakaós a tetején csokival és kókusszal :)

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki :) El is mentettem.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )