Follow my blog with Bloglovin

2014. március 30., vasárnap

INSTAGRAM Moments #2

Sziasztok! Elképesztő,hogy milyen gyorsan repül az idő, mert az előző instagramos posztot szinte másfél hónappal ezelőtt! tettem ki. Azóta persze sok minden történt velem,sok újdonságot ettem-próbáltam ki, természetesen kattintgattam is néhányszor,így  megint összegyűlt jó néhány kép,ezek közül kiválogattam néhányat, és most meg is osztanám veletek itt is.

Elkészítettem életem első amerikai palacsintáját; most már tudom, hogy miért is szeretik annyian..:)

Végre rászántam magam, és beszereztem ezt a gyönyörűséges orchideát. Régebben virággyilkos voltam,persze nem szánt szándékkal, de szegény virágaim sosem bírták sokáig.(valószínű mindig túl öntöztem őket) most már szép kis gyűjteményem van a lakásban, és még csoda,de élnek..:D

Essence bloom me up! trendkiadásból  két szépséget hoztam haza, igazán tavaszias kollekció :)

Csomagot is kaptam Ágitól, tele szebbnél szebb lakkokkal, a holo Moyráról már írtam is ITT, de a többiről is várható bejegyzés.

Kora tavaszi selfie-outfit.

fagyis-tejszínes-meggyes nyalánkság.

A KIK-ben találtam rá erre a csodás ágyneműhuzatra, mondanom sem kell, hogy első látásra szerelem volt <3

Első séta a cuki cicusokkal..:)

Isteni finom ez a jégkrém..

Kincsek ebayről..:3

Végre valahára megkóstoltam a híres macaron csodákat is, és már most függővé is váltam :D Találnom kell feltétlen a közelben is egy boltot,ahol lehet kapni :)

A színe mesés a lakknak, viszont nem vagyok teljesen elégedett vele. hamarosan le is írom, hogy miért.

A múlt hétvégén egy napot töltöttünk városnézés céljából Amszterdamban, ahol ezt a finomságot ettem.

Cukker nyuszkós zoknik.

És a végére még egy kis macaron <3

Ha szeretnétek követni, akkor @yvusss néven találtok meg.
Számítógépről pedig IDE kattintva nézelődhettek.

Ezentúl igyekszem sűrűbben jelentkezni ezzel a sorozattal! : )

Szép estét!

Puszii, Ivett















11 megjegyzés:

  1. Szerelmes lettem abba az ágyneműhuzatba *-* Mennyibe került ez a szépség? :))
    A gyűrűszettet én is megrendeltem e-bayről és egyszerűen imádom hordani :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyűrűszettet én is szívesen hordom, bár a méretek nem annyira egyeztek azzal,amire én gondoltam.
      Az ágyneműhuzatot 10 euróért vettem, szerintem otthon olyan 3000 Ft körül lehet : )

      Törlés
  2. Én is imádom az amerikai palacsintát, de azt a fagyit se utasítanám vissza :P A macaron sajnos nem az én világom, de még mindig nagyon tetszik, hogy ilyen színesek és gusztusosak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én oda vagyok szinte minden nyalánkságért, nekem nagyon bejött a macaron..:) és mindezek mellett olyan jól néz ki..:)

      Törlés
  3. Macarooon <3 Olyan szerencsés vagyok, hogy 2 utcányira van egy cukrászda ahol árulnak, isteni finomak a macaronjaik, bár 200 Ft / db áron van, picit horror, de nagyon finom, egyik kedvenc édességem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh,most nagyon irigykedek..:)
      Én Amszterdamban találtam egy boltot, ott 1.50 euró volt darabja, szóval a 200 forint még elég elfogadható :) de tényleg nagyon fincsi..:)

      Törlés
  4. Szuper az az outfit :) A kaják meg nyálcsorgatóak :) Az ebay-es cuccok szuperek és a Bloom me up kiadás meg nagyon tetszik, főleg az ecsetek, ill. a lakkok, de jó Neked *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Nekem is az ecsetek tetszettek nagyon a kiadásból, de sajna sehol nem találtam őket...:/
      Egyébként úgy tudom, hogy otthon is kapható lesz ez a kiadás :))

      Törlés
  5. Annyira jó a gyűrűszett! Melyik eladótól rendelted? A Bloom me up kollekció pedig nagyon jó! **

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi : )
      A gyűrűszettet innen rendeltem: http://www.ebay.com/itm/221316855822?var=520193345188&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Törlés
  6. Az a cicás cipő annyira jó. :D A gyűrűszettet én is megrendeltem, nagyon vártam, és nem érkezett meg. :(

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )