Follow my blog with Bloglovin

2014. március 10., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! A hétvégén csodás idő volt errefelé,sőt még ma is 20 fok fölé ment a hőmérő higanyszála, úgyhogy én nem is panaszkodok az időjárásra. Olyan jó látni, ahogy az emberek kimozdultak a szabadba, akár egy kis sétára, vagy éppen egy biciklitúrára. A madarak csicseregnek, a fák rügyeznek, és mindig egy picivel többet élvezhetjük a napfényt, mert a nappalok lassacskán hosszabbodnak. Szerintem már kiderült ebből a pár mondatból, hogy mennyire is imádom ezt az időszakot, és élvezem is minden percét! :) Remélem ti is így éreztek, mint én, és rengeteg energiával kezdjük ezt az új hetet!
Mint mindig, most is készültem néhány inspirációs képpel is:

Annyira hangulatos ez a kép...:)

Fincsi reggeli. Pont tegnap ettem amerikai palacsintát, csak én nutellával és banánnal tálaltam. :) 

Álomszoba. Bár nem igazán az én stílusom, de mégis megfogott.

Egy igazán csajos outfit. Nagyon bejön. Bár így első ránézésre a cipellők nem tűnnek annyira kényelmesnek :D

Valami szépséges ez a rúzs..*.*

Ismét egy virágos manikűrt hoztam, így tavasszal nagyon rákattantam. De most mondjátok azt, hogy nem szép..!

Heti cukiság! :)

Heti bölcsesség!

Az ékszerek..*.* Na de a manikűrt is megemlíteném, szépséges!

Egy másik outfit.

Ezekkel a gardrób szobás képekkel nem tudok betelni! És persze irigykedek nagyon arra, akinek ez a tulajdonában van! :D

Heti sminkötlet: Minimális, bronzos szemsmink, és cukorkaszínű ajkak..love.

Heti frizuratipp:Mesés hajkorona, szó szerint! Az efféle hajdíszekért nem rajongok, de itt kifejezetten tetszik!

Heti DIY ötlet: Egy egyszerű füzetet is fel lehet turbózni ezzel a megoldással. Nekem nagyon bejön, bár nem hinném, hogy lenne hozzá türelmem.

A végére pedig egy muffin csodát hoztam nektek!

Szép hetet kívánok Nektek, csajok! :)

Puszii, Ivett














6 megjegyzés:

  1. Hú az a muffin gyilkos. :P
    A mani a másik kedvencem, no meg a gardrób. :)

    VálaszTörlés
  2. 6. képen a gyűrű kell. nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép képeket válogattál össze. Nekem a manikűr tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis képeket válogattál össze :)
    Gyere játszani :)
    http://nagymosolyblog.blogspot.hu/2014/03/33-ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  5. Az ékszerek valóban gyönyörűek! :)

    Nézz be hozzám, egy kis játékra invitáltalak! :)
    http://betti-and-beauty.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )