Follow my blog with Bloglovin

2014. március 15., szombat

Moyra Holographic Nr.251 Teszt

Már rég jelentkeztem körmös poszttal sajnos, pedig lenne mit mutatnom, de sajnos a körmeim nem szeretnének együtt működni velem, és sorban törnek le..:S Viszont most mondhatni elfogadható állapotban vannak, ezért kattintottam is gyorsan párat az egyik lakk újdonságomról. Ha kíváncsiak vagytok rá,akkor olvassatok tovább ;)

A címből már kiderült, hogy a Moyra legújabb Holographic kollekciójából fogok egyet bemutatni. Összesen 6 árnyalatban érhetőek el, lást ITT, és igen nagy fejtörést okozott, hogy melyiket is válasszam, mert szívem szerint az összeset megvásároltam volna, de tekintetbe véve a körömlakkjaim számát, úgy gondoltam, hogy elég lesz egy is..
A márkát én személy szerint kedvelem, különleges árnyalatokat lehet találni köztük, és ár-érték arányban is megfelelő, nekem még csak pozitív tapasztalataim voltak vele.
De térjünk is rá a mai poszt főszereplőjére:


Szóval elég nehezen, de a 251-es számra hallgató, holo csodát választottam, és Ági segítségével került a tulajdonomban, innen is köszönöm! : )

A külső a már megszokott Moyra design, semmi csicsa, az üvegen matricán jelenik meg ezüst színnel a márka neve, hátul pedig szintén matricán találjuk a sorszámát, a megnevezését-gyorsan száradó tartós körömlakk-az összetevőket, a vonalkódot, és hogy összesen 12 ml lakk lapul az üvegcsében.
Az ezüst színű kupakon szintén matricával jelzik, hogy bizony egy holo lakk akadt a kezünkbe :)

Az ecsete már évek óta nem változott, ugyanaz a közepesen vastag, a vége egyenesre vágott. Nekem nem okozott még eddig gondot egy lakknál sem, szépen fel lehet vele vinni a lakkot.


Na de lássuk mi rejtőzik az üvegben. Kellő fény hatására ez a látvány fogad: Ezüst alapban, a szivárvány minden színében pompázó mikro csillámokkal felturbózott csoda, ami ezután méltán viseli a holo címet. 
Az üvegen keresztül gyönyörűséges, na de hogyan mutat a körmökön?

Lássuk:


Csodás ezüstös színe van, nekem ez is tetszik nagyon, de azért lekaptam akkor is,mikor kellő napfény éri, és megmutatja, hogy milyen is valójában:


Gyönyörű, nem igaz? :)


Két közepes rétegben használtam, a száradási is egész gyors, így nem lehet rá panaszom. Amit az üvegben látunk, az egy az egyben visszaköszön a körmökön is, ezért teljesen meg vagyok vele elégedve.

Nem utolsó sorban az ára is igen kedvező, hiszen az efféle lakkokért sokszor a többszörösét kérik.

Ára: 590 FT

Megtaláljátok a fodrászkellékes boltokban, vagy ha a közeletekben nem találjátok sehol, akkor a Moyra shopban is megtudjátok venni.

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek a holo lakkokat?

Puszii, Ivett 





11 megjegyzés:

  1. csodálatos!!!!
    nagyon jól választottál,amikot megvettem nekem ezt,utána döntöttem el,hogy kell az összes :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, főleg ennyi pénzért!
    Nem tudod, hogy Pesten hol lehet ilyen lakkot kapni? Nem akarom a nyakamba venni az egész várost... :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás ez a példány is :) Nekem a kék és a lila van meg, azok is tök jók.

    VálaszTörlés
  4. Én a kéket vettem meg, de ez is nagyon szép. A kékben azt szeretem, hogy távolabbról ugyan nem látszik, hogy holo hatású, de egy nagyon szép világos kék alapja van, ami nekem önmagában is tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Sokkal szebb,mint a nude, már bánom,hogy nem ezt hoztam el :( :D

    VálaszTörlés
  6. tényleg gyönyörű lakk, nagyon szépen mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, jól mutat a körmeiden :) Nekem csak a kék van meg, mert a többi szinből már volt holom :)

    VálaszTörlés
  8. Szép nagyon, az utolsó előtti kép a kedvencem, a háttér, a gyűrűk, mind olyan jól mutat együtt :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )