Follow my blog with Bloglovin

2014. február 28., péntek

Színes, vidám smink- Főszerepben a lila

Sziasztok! A mai napra egy sminket hoztam, amit még a múlt héten alkottam meg, és szeretném nektek is bemutatni.
 Mivel már nagyon várom a tavaszt, a jó időt,(és holnap már március,juppiii :)  így nem volt kérdéses, hogy egy vidám, színes sminknek fogjak neki. Az idei év színe pedig a "Radiant Orchid", vagyis a lila, és mivel elég keveset használom ezt a színt sminkelésben, úgy gondoltam, hogy itt az ideje, hogy ez megváltozzon.




Az alapozás,és szemöldök igazítás után az artdeco bázisát használtam az egész szemhéjamra.
Az Avon négyes szemhéjpúderéből a fehér színt felvittem a belső szemhéjzugba, a mozgó szemhéjra pedig a Max Faktor Max Effect Ultra Violet névre hallgató lilás színt tettem, majd összedolgoztam a kettőt. A külső V vonalba, valamint a mélyítő vonalra a Sleek i-Candy palettájából a Parma Violet névre hallgató sötét lila színt vittem fel, majd satíroztam el.Valamint az alsó szempillatőhöz is ezt a színt használtam.Egy keveset használtam még a külső V vonalra a L'oreal Color Infaillibe 005 Purple Obsession pigmentből is.  Ezután A Catrice tusát használtam, a vízvonalra pedig az essence fehér szemceruzáját választottam. Barátkozok még ezzel a variációval, mert tudom, hogy nagyítja a szemeket, de én a fekete színt valamiért jobban szeretem ott használni. 
Aztán már csak a spirálozás volt hátra, a mostani kedvencemet használtam-Rimmel Lash Accelerator Endless-, aztán jöhetett egy kis arcpír, végül egy halvány rózsaszín Manhattan szájfényt kentem a számra.



Felhasznált termékek:


Nekem tetszett a végeredmény, szívesen viseltem egész nap, és megfogadtam, hogy ezután többet fogok a lila szín után nyúlni sminkeléskor :)

Nektek hogy tetszik?
Ti hogy álltok a lila színnel sminkelés terén? :)
Milyen sminkekre lennétek még kíváncsiak? :)
Puszii, Ivett

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép smink lett!
    És jól áll neked a lila, kiemeli a szemed színét...

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon szép lett. nagyon jól áll a lila :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett és valóban jól áll neked a lila szín! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon csini :) én szeretek lilával sminkelni







    .

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép smink, és jól is áll neked :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a smink, és tényleg remekül áll :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett ez a smink és jól is áll! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )