Follow my blog with Bloglovin

2014. február 17., hétfő

Heti képgyűjtemény

 Sziasztok. A hetet igazán jól kezdem, megtalált a megfázás, úgy gondolta, hogy így a tél vége felé meglátogat engem is, az én legnagyobb örömömre...na de ez van, próbálok minél előbb kilábalni belőle. Remélem nálatok nincs ilyen gond..:)
Viszont most is hoztam a heti inspirációs képadagot,kicsit már némelyik tavaszias hangulatú, bevallom én már nagyon várom az évszakváltást,a jó időt, a tavaszi virágokat.... már elég volt a télből. Ti hogy vagytok vele? :)

Meseszép rózsacsokor.

A szoba egész hangulata csodás, a dekorációk nagyon tetszenek.

Fincsi reggeli

Szerintem befogadnám a táskagyűjteményembe ezt a darabot is. És ti? :)

Ékszerek..*.*

Nektek melyik outfit tetszik jobban? Nálam a második a nyerő :)

Heti bölcsesség. Ki ért vele egyet? ;)

Heti cukiság..:D

Heti mani. Igazán különleges.

Szépséges szájfények..

Számomra igen fontos egy parfüm külseje, ez a kettő például szerintem nagyon cukker, szívesen megszaglásznám őket..:)

Heti sminkötlet: avagy hogyan emeld ki a szemed minimális sminkkel..tetszik. Nektek?

Heti frizuratipp: Tavaszias hangulat...:)

Heti DIY ötlet:Igazán ötletes megoldás.

A végére pedig a heti óriási édességadag...nyaaaammii


Szép hetet kívánok Nektek! :)

Puszii, Ivett











4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis tavaszi hangulatú képek :)

    VálaszTörlés
  2. óó a reggeli de guszta :D
    az a táskaaa *.*
    beusmink.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Engem is éppen most talált meg a megfázás, úgyhogy neked is jobbulást! :)
    Csodás képek, az utolsó, a torta ragadta meg leginkább a figyelmemet :P De a táska is jöhet!

    VálaszTörlés
  4. A rózsacsokor tényleg csodás! *.*
    A másik kedvencem a két farmeres szett! :)

    Gyógyulj meg hamar! :)
    Nálam is vannak képek, ha gondolod lesd meg őket. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/weekly-inspiration_17.html

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )