Follow my blog with Bloglovin

2014. február 2., vasárnap

A legújabb kedvenc | P2 Sand Style 090 Opulent

Ma a legújabb homoklakkomat szeretném Nektek bemutatni, ami egy újabb P2 szerzemény.  Eddig úgy éreztem, hogy nagyon távol állnak tőlem ezek a sötét zöldes-fekete színek, de ahogy nézegettem a Dm-ben, valahogy elvarázsolt, és nem is gondolkodtam sokat, már ki is fizettem. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan is teljesít, olvassatok tovább ;) 


A külsejét már nem részletezném, hiszen már bemutattam néhány homok lakkot ebből a márkából, én kedvelem, viszont az nem tetszik, hogy hamar lekopik az üvegről az írás.
A fantázianeve opulent, és a 090-es számot kapta.
Az üvegben összesen 11 ml lakk található.


Valószínűleg a tömérdek mennyiségű csillám fogott meg a legjobban, ami nem csak üvegen keresztül látszódik, hanem felkenve is ugyanannyira szép.
Az első réteg még egyáltalán nem fed, viszont két réteggel tökéletes eredményt lehet elérni.
A száradással sincs gond, de ezt már megszokhattuk ettől a finishtől, talán ezért is kedveljük ezeket a lakkokat annyira (többek közt) :)


Önmagában is szépen mutat, lásd ITT, viszont most egy picit feldobtam, méghozzá a gyűrűsujjamon, amit néhány strasszkővel díszítettem, és egy réteg fedőlakkot is tettem, így ott nem érvényesül a sand hatás, de nekem úgy is nagyon bejön.


A lemosása sem okozott nagyobb gondot, a csillámtenger ellenére sem, még egy plusz érv a homoklakkok mellett ;)

Összességében szerintem mondanom sem kell, hogy mennyire megkedveltem, amennyire távol állt tőlem ez a színvilág, most annál inkább tetszik,és egész nap csodálom, ha őt viselem a körmeimen.

Nem értem, hogy otthon miért nem árulják ezt a márkát?!

Ára:1.95 Euro

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett





11 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )