Follow my blog with Bloglovin

2014. február 9., vasárnap

Manikűrvadász | Szülinapi különkiadás


A már híressé vált Manikűrvadász immár egy éve van jelen a blogvilágban, ezért most Izabella egy születésnapi különkiadást szervezett, amire nem volt kérdés, hogy jelentkezek-e.
Most viszont nem magyar blogokról kellett vadászni, hanem külföldi bloggerináktól, akiket én nem igazán követek figyelemmel, de ezután úgy gondolom, hogy ez majd változni fog..:)
Izgatottan vártam ismét a sorsolást, nekem a Sinikilpikonna blog jutott, így szorgalmasan át is néztem a manikűrjeit. Szerintem igazán kreatív a csajszi, érdemes benézni hozzá. Bevallom nehezen tudtam választani a manik közül, egyrészt,mert több is megtetszett, viszont a körmeim most elég picik, ezért olyan alkotást szerettem volna választani, ami így is jól mutat. Az első próbálkozásom EZ lett volna, de nem sikerült vállalhatóra..:D Így a második választásom ő lett:

http://sinikilpikonna.blogspot.fi/2013/09/helmerin-perukoilta-loydettya.html

Ehhez hasonló manit még nem készítettem, ezért úgy gondoltam, hogy eljött az ideje. Egy picit variáltam csak át, végül az enyém ilyen lett:



Oké, tudom, nem lett tökéletes, de első próbálkozásnak nem olyan rossz, ugye? :)

Alapnak a Rimmel Salon Pro lakkot használtam két rétegben, majd szabad kézzel a P2 sand style lakkot használtam a középső csíknak. Végül a széleit essence vékony díszítő lakkal készítettem el.

Nektek hogy tetszik??

A többiek alkotása:



6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, tényleg ötletes ez a mani, sok színben el tudnám még képzelni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, és ez a P2 lakk csodás! :)

    VálaszTörlés
  3. tökre jó lett. jó kis sand lakk ez :)

    VálaszTörlés
  4. Attól a P2 lakktól még mindig eláll a lélegzetem. :D

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett! Egyzserű és nagyszerű. :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )