Follow my blog with Bloglovin

2014. február 24., hétfő

200 követő | Nyereményjáték! Eredményhirdetés

Sziasztok! A blogon indított nyereményjáték 20-án véget ért, másnap sorsoltam is, viszont a hétvégi meló miatt még nem jutottam el sajnos odáig, hogy kihirdessem a nyertest. Viszont most eljött az ideje :)

A részvétel egyik feltétele ugyebár egy kis közvélemény kutatás volt,kíváncsi voltam a véleményetekre, hogy mi hiányzik a blogból, mi az amin változtatnátok, miről olvasnátok szívesen, és hasonlók. 
Rengeteg kedves szót, és pozitív mondatot kaptam tőletek, amik megmondom őszintén, baromi jól estek nekem! 
A teszteket szívesen olvassátok, és a manikűrös bejegyzéseim is tetszenek nektek, ezeknek nagyon örülök! 
Többen írtátok, hogy kíváncsiak lennétek több hajas bejegyzésre is, legyen az akár frizuratipp, vagy hajápolással kapcsolatos ötletek. Én nagyon rajta vagyok a témán, viszont a frizuratippes bejegyzéseknél sosem tudom megoldani, hogy normális képet készítsek az alkotásról, amint sikerül megoldanom ezt a problémát, jönnek ezek a posztok! Illetve a hajápolás témában is igyekszem több mindent megosztani veletek.
Videókat is szívesen látnátok tőlem, ez a dolog már megfordult a fejemben, hogy mi lenne ha én is előállnék néhány videóval, de ezen még gondolkodom.
Személyes posztokat is szívesen olvastok, mindig van néhány ilyen jellegű téma gondolata a fejemben, de valamiért ritkán jutok el odáig, hogy le is írjam. 
Nagyon örülök, hogy megosztottátok velem ezeket a dolgokat, hiszen a blogot Ti olvassátok, és igyekszem olyan dolgokkal előállni, amik titeket érdekelnek.

Na de most térjünk is vissza a nyereményjátékhoz, amire összesen 64-en jelentkeztetek, és a plusz esélyekkel együtt 150 nevet írtam be a táblázatba. Viszont egy-két embert sajnos ki kellett zárnom, mert az alap feltételeket nem teljesítették..
Végül a random.org-al sorsoltam, és a 20-as számot dobta ki.

Na de ki lehet a szerencsés nyertes? :)

Tádáááááááámm



Betti, Gratulálok neked! : )

Most rád mosolygott Fortuna szerencséje ;)

A nyereményed a képen látható csomag:

Sajnos email címet nem adtál meg, pedig kértem, így most nem tudlak értesíteni, ezért téged kérlek meg, hogy írj nekem az yvusbeauty@gmail.hu címre!

Ha esetleg két napon belül nem jelentkezne a nyertes, akkor újból sorsolok.

Akik most nem nyertek, azok se csüggedjenek, mert elárulom, hogy a blog facebook oldalán is egy kerek számhoz közelítünk, és amint elérem egy kis aprósággal szeretnék ott is kedveskedni Nektek! :) És természetesen itt is várható majd még nyereményjáték! 

Szép estét Nektek!

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

  1. Köszönööööm szépen! :) Meglepődtem nagyon, nem is számítottam rá. :) Ment az e-mail. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok még egyszer, viszont az email eddig nem érkezett meg :( eltudnád megint küldeni? :)

      Törlés
  2. Juj, de közel voltam! :D
    Gratulálok Bettinek ;)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )