Follow my blog with Bloglovin

2014. február 10., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Sajnos a múlt héten kimaradt egy rész ebből a sorozatból, igen mozgalmas és sűrű programokkal teli napjaim voltak a múlt hét elején, plusz a munka is ott volt, így félig tudtam csak vele elkészülni, úgy pedig nem szerettem volna közzétenni. De ezután próbálok előre dolgozni, hogy ne történjen legközelebb ilyen. ;)
Közeledik a Valentin nap, amit a szerelmesek imádnak, a kevésbé szerelmesek pedig egyenesen ki nem állhatják :D Elég megosztó ünnep, én személy szerint kedvelem, bár nem szoktam túlzásba vinni, de azért meg szoktam ünnepelni a barátommal. Ti hogy álltok hozzá? :)
/A hétre tervezek még egy-két tippet, ötletet erre a napra, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor figyeljétek a blogot ;) /
Most pedig következzenek a heti inspirációs képek:
Igazán hangulatos téli táj..

Outfit barnás-nude árnyalattal.

Mesés álomszoba.

Ki ne örülne egy ilyen szépséges csokornak?!

Még mindig tombol a masni love, és ez a felső..awww

Az összes kiegészítő csodás..*.*

Még egy outfit. Szeretnék már így öltözködni, és a csizmát ilyen cuki pinki platformra cserélni :)

Heti bölcsesség ;)

És egy heti cukiság..hogy egyem meg őket :3

Párnák szerelmeseknek..

Valentin napi szívecskés mani..


Reggeli finomság.

Heti sminkötlet: Szerintem mesés, a héten én is megpróbálok majd valami ehhez hasonlót készíteni :)

Heti frizuratipp: Egy mesés konty fonással kombinálva..ismét egy álomfrizura..:)

Heti DIY: Ismét a tojástartó van terítéken, nem gondoltam volna hogy mennyi mindent ki lehet belőle hozni.

A heti édességadag picit romantikus stílusban..

Szép hetet kívánok Nektek csajook! :)

Puszii, Ivett













6 megjegyzés:

  1. Linda Hallberg.♥ Kedvenc sminkesem. :)

    VálaszTörlés
  2. A smink, a cicmók, a masnis felső és a tojástartó diy a kedvenceim. :)
    Nálam is vannak képek, ha gondolod nézz majd be. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/weekly-inspiration_10.html

    VálaszTörlés
  3. Az a masnis felső nagyon cuki! :) Viszont a szivecskés mani annyira nem tetszik, rosszul vagyok ettől a körömformától. :/

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a poszt:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )