Follow my blog with Bloglovin

2014. február 19., szerda

Essence újoncok bevetésen - A tökéletes páros

Sziasztok! A mai napra két essence újdonságot hoztam, természetesen két körömlakkot. Első pillantásra beléjük szerettem, és alig vártam, hogy kipróbáljam őket, hogy bizonyíthassanak élőben is. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassatok tovább ;)


Először kezdeném az essence Colour&Go új színével, ami a 172-es számú, Splash! fantázia névre hallgató lakk.
A külsejével nekem nincs gondom, a vastag ecsetét imádom, egy-két húzással ki tudom festeni vele a körmöm, és a körömágynál sem bénázok vele.
A lakk állagával sincs gond, kellően folyós, szépen terül a körmön, viszont picit csíkos hatást kelt, ezért szerintem mindenképpen ráfér egy fedőlakk,bár az is lehet hogy csak én bénáztam. (az alábbi képen látszik, ott még fedőlakk nélkül látható)
Az első réteg is szépen fed, de azért kettővel a tökéletes. A száradási ideje inkább átlagosnak mondható, tartósságáról sajnos most sem tudok nyilatkozni,mert még csak pár órája viselem.

A színe szerintem igazán különleges,  pontosan meg sem tudom határozni, úgyhogy inkább beszéljen a kép helyettem:


Önmagában is mesés, és órákig csak nézegetném legszívesebben a körmöm! De még egy picit felturbóztam ezt a manit, méghozzá az új essence Effect Glitter Jewels körömlakkal, ami a 06-os sorszámú, és a party in the bottle fantázia névre hallgató glitteres csodával.


Imádok mindent, ami csillog, ez alól ő sem kivétel, és szerencsére nem sajnálták belőle a csodaszép zöld glittereket.
Két réteget használtam belőle a gyűrűs és mutató ujjamon.

Úgy gondolom,hogy ez a két lakk akarva-akaratlanul, de egymásnak lett teremtve:




Szerintem igazi sellő manikűr lett a végeredmény! Szerintetek? :)

Kíváncsi vagyok, önmagában hogyan teljesít ez a zöld, mesésen csillogó körömlakk, ha szeretnétek róla külön bejegyzést, akkor jelezzétek! ;)

Nektek hogy tetszik??
Szerintetek is összeillik a két lakk?

Puszii, Ivett





16 megjegyzés:

  1. nagyon szép mindkettő lakk
    nézegettem pesten az új termékeket,valamiért előben nem volt kattanásom :) szerintem ha több időm lesz megnézek más termékeket is hátha.... :D

    VálaszTörlés
  2. A 'sima' colour&go lakk gondolom finish-éből adódóan csíkoz, bár nálam ez még a teljesen elfogadható kategóriába tartozik :) Ezzel a topperrel viszont valami mesés *-* tényleg csodaszép párosítás, holott nem vagyok nagy kék-mániás körmökön :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, nekem egy kicsit nosztalgia hangulatom támadt tőle, olyan 90-es évek fílingje van :)

    VálaszTörlés
  4. a glitteres lakk olyan szép. *-* már a képeken is nézegettem mindig, de aztán rájöttem, hogy valahonnan ismerős nekem. van hasonló lakkom. :)
    egyébként együtt tényleg jól néznek ki. :)

    VálaszTörlés
  5. Ajj én alig várom, h beszerezzek 1-2 dolgot! Nagyon szép lakkok,egyre több van azon a képzeletbeli listán amit szeretnék beszerezni :)

    VálaszTörlés
  6. Meg van a következő áldozatom! :D Nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
  7. Ó, de gyönyörűségesek együtt! *.*

    VálaszTörlés
  8. Óó mindkettő gyönyörű *.* bár gyanítom, hogy csak utóbbit venném meg ha megveszem, jajj, nem merek drogériába menni lassan :)

    VálaszTörlés
  9. Jujj a glitteres nagyon nagyon bejön!

    VálaszTörlés
  10. Hú milyen jól mutatnak együtt! *-*

    VálaszTörlés
  11. nagyon összeillenek :) szép :) az a glitteres valami gyönyörű *.*

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )