Follow my blog with Bloglovin

2014. február 16., vasárnap

INSTAGRAM Moments. #1

Sziasztok! A mai napra egy kicsit személyesebb bejegyzéssel készültem, mégpedig megosztanék néhány képet az életemből. Még múlt hónapban említettem ITT, hogy ezentúl aktív leszek Instán,azóta is igyekszem minél több pillanatot lencsevégre kapni, de nagyon szívesen nézegetem más képeit is.
Most az eddig felhalmozott képeimből hoztam néhányat:

Imádok otthonra vásárolgatni.<3

Buddha mánia..ti kedvelitek?

Kedvet kaptam a szürke színhez, hozzá az essence csillogós nude sand lakkot választottam.

Évfordulót ünnepeltünk a párommal, és megleptem néhány szívecskés cupcake-el. Recept Thimmykénél, ITT

Mostanában beszereztem néhány növényt, köztük őt is. 

Essence Kalinka kék körömlakk bevetésen. Szerintem mesés.

Smink az esti kiruccanáshoz.

Valamelyik hétvégén rászántam magam a körömlakk rendszerezésre is.

Leárazott essence szerzemények.

Kakaós csiguszok. Ha már itt kint nem lehet kapni...

Egy cseppet sem egészséges, de annál fincsibb reggeli.

Tally-s szerzemények. <3

Kedvenc Milka csokim.

A manit ITT már láthattátok. Az angyalszárnyas gyűrű pedig nagy kedvenc.

Tavaszi hangulat a KIK-ben.

Kakaós meggyes piskóta. Recept érdekelne valakit?!  :)


Belefutottam a Love letters kiadásba is.



Háát nem cuki?! 3 Euróért egyszerűen vétek lett volna ott hagyni..

Szikrázó napsütés, és hozzá csillogós, rózsaszín mani.

Meglepi a drágámtól Valetin-napra. :)

Ha szeretnétek követni, akkor yvusss néven találtok meg.
Számítógépről pedig ITT tudtok nézelődni.

Szép estét! :)

Puszii, Ivett












6 megjegyzés:

  1. nagyon tetszettek a képek :)
    nekem is az oreos milka a kedvencem :)

    beusmink.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. a rózsaszín homoklakk nagyon tetszik :) Azt pedig nagyon sajnálom, hogy a Kalinka trendkiadás nálunk nem volt :( Gyönyörű az a kék lakk is

    VálaszTörlés
  3. Szuper képek, a kedvencem az egészséges reggeli :D és a mani az angyalszárnyas gyűrűvel :)

    VálaszTörlés
  4. Engem érdekelne a süti receptje :)
    Én még itthon nem találtam a Love letters trendkiadást, pedig néztem Rossmannban és Müllerben is :S
    Az angyalszárnyas gyűrű nekem is meg van, de nagy csalódás volt élőben, mivel a képeken teljesen másképp néz ki :(

    VálaszTörlés
  5. Oreo-s milka! <3

    A cicás cipellő nagyon cuki. :) A masnis harisnya nekem is megvan. :)
    Én is szerettem volna 1-2 dolgot a Love Letters-ből, de nálunk még nem láttam sajnos. :-/

    VálaszTörlés
  6. Szuper képek:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )