Follow my blog with Bloglovin

2014. február 8., szombat

Essence 24 hand protection balm | Chocolate Fondue- Banános-csokis

Ha jól emlékszem, akkor még nem is írtam kézkrémről a blogon, pedig napi szinten használok valamilyent. Általában sosem szenvedek hiányt a belőlük, mindig akad néhány darab itthon. Ezért is agyaltam sokáig az essence téli limitált kiadású fondue kézkrémjén, de végül csak beadtam a derekam, és megvettem a csokis-banános változatot. Már egy ideje csak őt használom, ezért úgy döntöttem, hogy leírom a tapasztalataimat vele kapcsolatban, remélem még nem késő róla írni..

szuper képminőség, köszi blogger..

A márka egy ideje minden évben kiadja a téli limitált kiadású, fincsi illatú kézkrémeit, tavaly inkább a fűszeresebb,édesebb illatokon volt a hangsúly, ebben az évben viszont a gyümölcsös-csokis illatok kedvelői örülhettek a legjobban. A Chocolate Fondue névre hallgató termékek összesen 3 illatban kaphatóak, kivis, epres, és banános. Ebből kettőt tudtam csak tesztelni a boltban, az epresből nem találtam tesztert, így a kivis és banános közül az utóbbi nyert nálam.

A külsejéről ejtenék néhány szót: a dizájn igazán édes, engem megfogtak vele teljesen. A banános-csokis minta 3D-s hatású.
A megszokott kinyomós flakon, a kupak az alján található.
A hátulján találunk néhány szót a termékről, és az összetevőket is megtaláljuk.

 Összetevők (INCI lista):  (Mit olvashatunk le az összetevőlistáról?) 
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Cocos Nucifera (Coconut) OileoEWG Kockázat: 1,  Butyrospermum Parkii (Shea) ButtereoEWG Kockázat: 0Cetearyl Alcoholeo|eu|alEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Stearic Acideo|euEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  PetrolatumeoEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Közepes,  GlycerinhEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Glyceryl Stearateeo|eu,  PEG-100 StearatetiEWG Kockázat: 3 - 6, EWG Adat: Korlátozott,  Sodium HydroxideEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Ceteareth-20eo|eu|alEWG Kockázat: 4 - 7, EWG Adat: KorlátozottMagnesium SulfateEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  CarbomerEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Disodium EDTAEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Lecithineo|euEWG Kockázat: 3 - 5, EWG Adat: Sok,  Tocopherola|vEWG Kockázat: 2, EWG Adat: KözepesAscorbyl Palmitatea|v|gyEWG Kockázat: 1,  Hydrogenated Palm Glycerides CitrateeoEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  PhenoxyethanoltaEWG Kockázat: 3 - 4, EWG Adat: KorlátozottMethylparabenta|parEWG Kockázat: 5, EWG Adat: Közepes,  Ethylparabenta|parEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Közepes,  Parfum / FragranceiEWG Kockázat: 8, EWG Adat: Közepes,  EugenoliEWG Kockázat: 6, EWG Adat: KözepesLimoneneiEWG Kockázat: 6 
forrás:krémmánia


Az állaga, ahogy a képen is látszik elég sűrű,szilárd, egy picit nehezebben is lehet kinyomni a tubusból, viszont elég hamar beszívódik, és nem hagy kellemetlen, zsíros érzetet maga után.
A hidratáltsága az én kevésbé száraz bőrömnek teljesen megfelel, viszont a nagyon száraz bőrűeknek nem feltétel ezt ajánlanám.
A 24 órás hatás picit túlzás, én minimum kétszer szoktam használni egy nap, reggel és este.
Az illata engem nagyon megfogott, szeretem télen a csokis illatokat, de a banános-csokis párosítás hallatán picit mű illatra gondoltam, de egyáltalán nem az. Fincsi banános illat, kellemes csoki illattal karöltve, nem émelyítő, nekem nagyon bejön. Ami még plusz pont, hogy igen sokáig érezhető,nem illan el percek alatt az illata.

Összességében szerintem egész jó kézkrém, a téli időszakra nekem megfelel, az illata is kellemes, ami nálam fontos szempont, és a hidratáltsága is egész jó. Ár-érték arányban szerintem igen jól teljesít.

Ára:1.95 Euró/ kb.600 ft



Nektek hogy tetszik?
Ti beszereztétek valamelyik illatot?
Kedvelitek az essence kézkrémeket?
Van kedvenc kézkrémetek?

Puszii, Ivett






3 megjegyzés:

  1. ha lesz tuti veszek belőle.nagyon érdekelne ez a krém :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a kiwis van meg. Nem azt mondom, mert krémnek jó, de az illata nagyon mű :( Mondjuk mostanra már megszoktam, de elsőre nagyon zavart.

    VálaszTörlés
  3. Nekem meg van ez a krém, és nagyon jó illatú, még egy fél óra múlva is érzem az illatát. :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )