Follow my blog with Bloglovin

2013. november 6., szerda

Ebay-es szerzemények az elmúlt időszakból

Szerintem senkinek sem kell bemutatni azt a weboldalt, ahonnan ezek származnak. Már szinte mindenkit beszippantott az ebay csodás világa,köztük jómagam is a függőségét élvezem. De nem bánom,mert igaz,hogy jobban szeretek olyasmit megvenni,amit élőben is látok, de az az érzés,mikor a sok várakozás után végre meglátod a kis csomagot a postaládában, van benned egy kis kíváncsiság,mert éppen nem is tudod hogy mondjuk melyik csodás ékszer érkezett meg a több száz közül,ami éppen úton van hozzád, fél másodpercen belül már ki is bontod, és utána úgy örülsz neki, mint a kisgyerek, aki megkapta azt a színes csudi nyalokát a boltban...na igen, tényleg függő vagyok...:D Szóval mostanában rendelgettem néhány dolgot, most pedig összeszedtem nektek egy kép erejéig,linkekkel együtt, hogyha esetleg valamelyik megtetszene,akkor könnyen megtudod rendelni :)

A csoportkép: 
Az ékszerek mindig rabul ejtenek...ez van :)


Nyakláncok:Mindegyik első látásra szerelem volt,mikor rájuk találtam, így nem is volt kérdéses, hogy rányomjak-e arra a bűvös Buy it now gombra :)


Karkötők: Velük kapcsolatban már picit vegyesebbek az érzéseim. Az első karkötőt sokáig keresgéltem, mert elég drágának tartottam érte a 4-5 dollárt. Aztán láttam, hogy licitálással viszonylag elég olcsón lehet megszerezni. Így végül ezt a darabot $1.25-ért kaparintottam meg. A második karkötőt imádom, viszon a harmadik-nagyobb masnis-valahogy nem mutat olyan szépen felhúzva,picit nagy is, és van súlya a masninak is, de azért még próbálkozok vele,hátha..:)
Silver Bowknot bracelet-sajnos őt már nem találtam meg


Sminkecsetek: Még nem volt dolgom drágább ecsetekkel,úgyhogy ebből a szempontból nem tudok összehasonlítást tenni, viszont sokan ezeket a híres Real Techniques ecsetek klónjainak tartják. Én csupán annyit tudok elmondani róluk, hogy elég tömöttek,puhák, nem hullatják a szőrüket,vagyis egyszóval nekem tökéletesek. Az áruk pedig nagyon kedvező.


Telefontok Samsung Galaxy S3 telefonhoz: Több mindent rendeltem a telefonomhoz, de őket emelném csak ki. A pink-illetve csilli-villi mániám látszik szerintem.Most épp,amint láthatjátok, a csillogós tokot használom, ami egyébként egyáltalán nem hullajtja a glittereket! :)

Két dolgot kihagytam,az egyik egy Kleancolor neon zöld körömlakk,elfeledkeztem róla, viszont őt majd szeretném bemutatni nektek részletesebben is, a másik egy nyomdázó szett, ami törötten érkezett, nem tudom használni,viszont az árát vissza utalták, így nem is bosszankodom miatta.

Remélem nem unjátok ezeket a posztokat,mert biztosan számíthattok még rá a közeljövőben is, most per pillanat 3 csomag várja, hogy ideérjen hozzám, de ennek a száma percről-percre változhat persze :D

Ti mire csaptatok le az elmúlt időszakban az Ebay-ről? :)

Puszii, Ivett


11 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon tetszik minden! A 'Gold Statement Chunky necklace'-t én is megvettem pár napja:) (meg még 2 nyakláncot, 1 körömlakkot és egy kézkrémet:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg szép nyakláncot lehet találni az biztos : ) Plusz én is most rendeltem egy körömlakkot,remélem hamar ideér majd..:D

      Törlés
  2. Az angel nyaklánc és az ezüstözött masnis karkötő kedvenc, meg a csillámporos pink hátlap <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyakláncot én is imádom, viszont sajnos a karkötőt már nem annyira.:S a pink hátlap pedig nagyon csajos :)

      Törlés
  3. Az ecsetek nagyon jók, de a sörték nem igazán hasonlítanak a RT ecsetekéire. Ettől függetlenül szeretem őket. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint csak kinézetre olyanok, mint a RT ecsetek, de ettől függetlenül jól teljesítenek..:)

      Törlés
    2. Igen, biztosan szeretni fogod őket :-)

      Törlés
  4. nagyon-nagyon tetszik minden :) a nyakláncok ...ááá *.*
    belinkelnéd ahonnan vetted a középsőt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindegyiket linkeltem, az a nyaklánc a "Pearl Collar necklance" névre rákattintva találod :)

      Törlés
  5. Juuuj azok az ékszerek nagyon szépek! *-*

    VálaszTörlés
  6. Jajj szuper szerzemények! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )